• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Сьогодні простір перенасичений інформацією, тому ваше комерційну пропозицію, в першу чергу, має донести до клієнта основну її суть за умови, що інформація буде надана структурно і лаконічно. А при управлінні юридичною фірмою, як і будь-який інший — це необхідна грамота.

Отже, звернемо увагу на основні моменти, які змусять клієнта прочитати вашу комерційну пропозицію і прийняти рішення в вашу користь.

1) Зробіть ваше комерційну пропозицію візуально прийнятним.

Складаючи комерційну пропозицію, цінуєте час клієнта, тому оптимальний розмір 2 — 3 сторінки.

Інформація, надана блочно, сприймається краще. Керуйтеся цим правилом, якщо тексту забагато. Якщо у вас є можливість, використовуйте кольорові графічні елементи, т. к. візуальна інформація сприймається легше.

Зверніть увагу на те, який шрифт ви використовуєте. Як стверджують фахівці з зорової ергономіки, в електронному вигляді краще використовувати шрифт без засічок, а в друкованому з зарубками. Не використовуйте кілька видів шрифту, це розсіює увагу і змушує мозок напружуватися. Так як людина читає зліва направо вирівнюйте шрифт по лівому краю.

2) Впечатлите своїм текстом і увагою до проблеми клієнта.

  • Заголовок.

Якщо пропозиція направляється на прохання клієнта, то цілком буде цілком нормально, якщо ви вкажете в заголовку “Комерційна пропозиція”. Якщо ж попередньої домовленості немає, то краще використовувати заголовок “Інформація про послугу/товар”. Буде ідеально, якщо у заголовку вказано назву компанії, для якої спрямовується комерційну пропозицію, зробіть його персоналізованим і згадуйте моменти озвучені при зустрічі або розмові.

  • Основний текст.

Пам’ятайте, що ваш клієнт має певну проблему, яку хоче вирішити, тому якщо ваш текст починається зі слів “чому слід звернутися до нас”, не сподівайтеся на те, що це матиме належний ефект. Говорите про проблеми клієнта і про способи її вирішення. Не забудьте згадати про вигоди свого пропозиції. Якщо є можливість надати гарантії і докази. Багатьом клієнтам важливий наданий сервіс, а не регалії.

Ідеально, якщо у вас для кожного сегмента або сфери діяльності підготовлено окрему комерційну пропозицію з усіма специфічними нюансами. І не перевантажуйте клієнта інформацією: одна послуга — одне комерційну пропозицію.

  • Постскриптум.

Мабуть, один з найбільш важливих елементів, який розповість клієнту про те, що він втратить, якщо не скористається цією пропозицією. Використовуйте цей пункт, щоб повідомити про наслідки проблеми клієнта, а також щоб звернути увагу на те, що пропозиція має обмеження за часом або ж при замовленні до певного часу діє знижка або додається щось у подарунок.

3) Контролюйте і направляйте ситуацію в потрібне вам русло.

Вашу пропозицію прямувало з певною метою — отримати замовлення. Тому в кінці тексту повинен бути заклик до дії. Просте згадка про те, що клієнту необхідно зробити, щоб замовити послугу або ж інформація про те, що він може отримати додаткову інформацію з переліком контактів, збільшують шанси позитивної відповіді.

Не забудьте також набрати клієнта. Можливо, це допоможе своєчасно відпрацювати певні заперечення або дасть розуміння, що клієнту необхідна додаткова інформація для прийняття рішення. У будь-якому випадку, це допоможе контролювати ситуацію і дасть розуміння на якій стадії розгляду перебуває надана вами інформація.