3 кроки до прибутковості

0
1
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Ми хочемо масштабуватися! Саме про це часто говорять амбіційні початківці керівники коли говорять про цілі своєї нової організації. Звичайно, визначення «масштабування» значно варіюється.

Більшість «молодих» керівників були б у захваті від управління компанією, яка генерує дохід в розмірі 100 000 доларів. Тоді як інші визначають успіх у кратних мільйони.

Зрештою, більш важливо заробити 1 мільйон доларів після оплати всіх бізнес-витрат, ніж генерувати 1 мільйон доларів через продажу клієнтів?

Ось ще є про що подумати. Ви ніколи не знайдете компанію з сильним позитивним грошовим потоком та прибутковістю в суді у справах про банкрутство, але зате ви можете легко побачити компанії з річним обсягом продажів і продажів в мільйон доларів, які перетворять їх долю суддів з питань банкрутства. Простіше кажучи, бути «великим» не має значення, якщо ви не можете оплатити свої рахунки.

Ось три простих правила реалізації стратегії, спрямованих на поліпшення грошових потоків та прибутковості вашої компанії.

Крок 1: Утилізуйте нерентабельні продукти і послуги. Сьогодні неважко знайти компанії, які продовжують продавати товари або послуги, які просто не роблять ніяких грошей. Правильно … немає прибутку взагалі.

Наприклад, моя знайома кілька років тому була найнята для консультування майже збанкрутілого промислового виробника іграшок. Незважаючи на те, що ця компанія створювала красиві, практичні і розвиваючі іграшки для дітей, значна частина проектів компанії були чистими програшами.

В результаті аналізу роботи підприємства, моя знайома надала звіт керівництву, укладенням цього звіту було наступне питання: «Яке оголошення складніше: повідомити співробітникам, що компанія більше не буде робити невигідні іграшки або говорити співробітникам, що бізнес буде закритий?». Потрібно було внести зміни.

Крок 2.Націлюйте нових клієнтів усередині груп. Ми всі знаємо вислів: «Час — гроші». Гроші, виділені фактично обслуговує клієнтів, заробляють гроші. Час, що витрачається на адміністрування і вимагання клієнтів, коштує грошей.

Очевидно, що більш прибуткові компанії витрачають менше часу на бізнес-операції, які не приносять грошей.

На моїй попередній роботі, я мав можливість поспілкуватися з консультантом по програмному забезпеченню. Він скаржився, що більшу частину свого робочого часу він витрачав на діючих клієнтів. Хоча він сказав, що у нього «не було вибору», і він відчував, що йому потрібно кинути широку, випадкову мережу, щоб знайти нових клієнтів, я вважав, що менш витратний спосіб залучити клієнтів і грошовий потік.

Я пояснив, що він може підвищити ефективність своєї діяльності, запрошуючи нових клієнтів у більш вузькі спільноти клієнтів. Це означає маркетинг клієнтам у межах меншого географічного регіону, а не по всій Україні. Справа дійсно вразило мене, коли я сказав, що одна людина не повинна намагатися створити глобальну імперію продажу!

Я також запропонував, щоб індивідуальні підприємці краще використовували свій час, коли зосередилися на клієнтів в одній або двох конкретних галузях.

Перевага галузевого маркетингу — завоювати репутацію галузевої експертизи.

Це, в свою чергу, призводить до підвищення тарифів на послуги та галузевих рефералів, що знижує витрати на продаж і збільшує доходи. Чи може кожен керівник керувати цією тактикою економії часу? Так!

Крок 3.Перехитрите своїх клієнтів. Є два типи клієнтів, яких ви не хочете обслуговувати — повільний платник і неплатник. Безглуздо думати, що всі клієнти оплатять ваш рахунок вчасно, якщо це взагалі станеться. Чим довше ви повинні чекати, щоб збирати платежі, тим більше грошей і часу ви втрачаєте в гонитві. Я кажу: припиніть безумство!

У той час як бухгалтери могли б сперечатися зі мною про визначеннях, продажу, на мій погляд, враховуються тільки при зборі чека … який не відскакує.

Краще всього, щоб сервісно-орієнтовані компанії взяли на себе управління колекторами, — це вимагати початкового внеску перед покупкою витратних матеріалів або початком будь-якої роботи. Продавці продукції можуть також знизити свої ризики неплатежів, не приймаючи великі перші замовлення від недоведених клієнтів.

Це, зрештою, відома тактика проблемних компаній, щоб перенаправити замовлення та послуги від маленьких компаній, які будуть робити що завгодно (навіть втрачати гроші), щоб зробити продаж.

Витончені неплатежі кажуть, що легко ігнорувати колекторські листи, але набагато важче позбутися від доброзичливого, але рішучого особи.

Це правда. Кращий спосіб підвищити прибутковість — припинити невигідні і тривалі дії. Вам не потрібна MBA для створення «великої» та прибуткової компанії.

Три простих правила, і у вас все вийде!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here