• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

5 знешкоджувальних прийомів керівника

Хороший керівник володіємо багатьма якостями. Ми знаємо, що він повинен бути і розумною, і харизматичним, і добрим, і уважним… Але, от, як всі ці милі серцю риси поєднати з ефективністю персоналу і команди в цілому? Як зберегти авторитет і, при цьому, не втратити повагу колективу? Завдання не з простих.

Пропоную вашій увазі 5 прийомів, які, однозначно, допоможуть завоювати відданість своєї команди.

1) Говорите мовою підлеглого.

У кожної людини є свій певний запас слів, а також їх розуміння. Всі вимовлені слова він пропускає через свій інформаційний словник у своїй власній інтерпретації. Враховуйте при спілкуванні, що вашу ту чи іншу фразу людина може не зрозуміти або витлумачити в іншій формі. Ніколи не ігноруйте підлеглого, якщо йому необхідно зробити кілька уточнень щодо постановки завдання. Один грубий відмова може назавжди позбавити вас допомоги цінного співробітника.

2) Стежте за своєю інтонацією.

Завдання, озвучена в поганому настрої, може прозвучати як образа. Так як мозок людини не може працювати з емоцією і логікою, розуміння підлеглим завдання блокується. А розпочата з негативних фраз мова може спочатку сформувати песимістичний настрій у виконавця.

Правильний керівник завжди формує в команді атмосферу довіри і взаємовигідного співробітництва, тому він усвідомлює, як важливо не зачіпати самолюбство співробітників.

3) Використовувати компліменти.

Будь-якій людині приємно, коли до нього звертаються по імені, більш того, в розмові це підкреслює повагу до його особистості. Якщо працівник налаштований негативно, спробуйте пом’якшити його використовуючи комплімент. Так ви задовольните його потреба у визнанні, а також мотивуєте трудитися на совість.

Підлеглі часто оскаржують розпорядження керівника, до якого ставляться негативно, тому не нехтуйте можливістю похвалити людину за її працю.

4) Уникайте жорстких розпоряджень.

Якщо ви відчуваєте, що розпорядження викличе опір у підлеглого, то краще застосувати питальну постановку задачі. Така форма озвучування сприймається краще, так як прохання про пораду від людини вищого за статусом завжди викликає повагу. Використання цієї тактики у певних випадках гарантує керівнику відданість і вдячність від співробітників.

5) Навчіться довіряти.

Демонстрація довіри і поваги підлеглим — найкраща мотивація. Завдання справжнього керівника полягає не в тому, щоб віддавати накази і приймати звіти про їх виконання, а в тому, щоб направити і надихнути працівника до певних роздумів і дій. Адже, ревніше підлеглий належить саме до тих завдань, які він вважає важливими. Крім того, образ керівника-наставника набагато ефективніше, ніж образ цербера, готового зірватися з ланцюга.