• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Одна з спеціалізацій Академії консалтингового бізнесу є організація і проведення заходів для юристів і від юристів. 12 вересня ми мали честь організувати в Києві бізнес-коктейль, присвячений Бізнес-місії українських виробників продуктів харчування в Вашингтон

У заході, присвяченому Бізнес-місії в Вашингтон 11-13 жовтня 2017 р., організованої Центром підтримки експорту при УСПП у партнерстві з Посольством України в Вашингтоні і провідною асоціацією рітейлерів Північної Америки Food Marketing Institute, взяли участь провідні українські виробники продуктів харчування.

Організатором Бізнес-коктейлю виступила компанія United Exporters Club, відома як сучасної платформи для ефективних комунікацій представників бізнес-спільноти. Захід пройшов за підтримки генерального спонсора офіційної вечері у Вашингтоні компанії «Чумак», авіаційного партнера — «Turkish Airlines» в Україні, сервісного партнера SHEN (Facility Management), партнера по сертифікації, компанії «SGS УКРАЇНА», партнера-перевізника — «Укрпошта», страхового партнера – «Брокбізнес Страхування», юридичного партнера – компанії «ЛексАрс».

Інформаційними партнерами заходу виступили– агентства «Інтерфакс-Україна» та «Українські новини», «Україна Бізнес Ревю», видавництво «Самміт-книга», ділове видання Business Ukraine, «Юридична газета», «Ліга ЗАКОН», Національна спілка адвокатів України, PANMED, освітній простір EXEMPLUM, Business Consulting Academy, GZЫK.

Серед основних тем Бізнес-коктейлю – вимоги сертифікації FSMA (недавно введені в США) яким повинні відповідати харчові підприємства, що експортують продукцію в США; роль Facility Management у виробничих процесах, Кращі логістичні рішення з постачання товарів для рітейлерів США, оптимальні юридичні практики по укладанню договорів з дистриб’юторами і безпосередньо з мережами США та ін.

Відкриваючи Бізнес-коктейль, віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП), координатор Центру підтримки експорту при УСПП Денис Красніков відзначив важливість американського ринку для українських експортерів — виробників продуктів харчування. При цьому, за його словами, для успішного експорту вітчизняним бізнесменам потрібна інформація про нюанси бізнесу в США і прямі контакти з дистриб’юторами і торговими мережами, які, зокрема, будуть встановлюватися в ході Бізнес-місії в Вашингтон. «Особливість американського ринку полягає у вкрай обережному відношенні ритейлерів до прямих поставок української продукції, — зазначив пан Красніков, — Тому в більшості випадків нашому бізнесу комфортніше і ефективніше працювати з дистриб’юторами, ніж безпосередньо з торговими мережами».

Українські експортери поступово посилюють свою присутність на американському ринку. Як зазначив, виступаючи на Бізнес-коктейль, посол України в США Валерій Чалий, у першому півріччі 2017 р. український експорт в США виріс в 2,5 рази в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а товарообіг досяг 2 млрд. дол. За його словами, на ринку США виграють ті виробники продуктів харчування, які можуть представити американським дистриб’юторам і торговельним мережам конкретні і зрозумілі пропозиції.

Досвідом роботи на ринку США розповів член наглядової ради компанії «Чумак» Андрій Носок. Компанія вже налагодила експортні поставки томатного кетчупу і інших продуктів на етнічному ринку (українці, що живуть в США) і планує розширити присутність на основному ринку. За словами Андрія Носка, основні чинники успішної роботи на американському ринку з дилерами і торговими мережами — наявність розмитненого товару на складі в США, відповідність упаковки американським стандартам, сертифікація відвантаження з американського юрособи та ін.

«Цікавим варіантом є практика поставки товарів у форматі Private Label, — зазначив пан Носок, — У цьому випадку український виробник може отримати дохід без високих витрат на просування товару і маркетинг».

У ході Бізнес-коктейлю українські виробники почули думку про перспективи роботи в США і від представника американської сторони — Президента Hy-Vee Food Stores, Член ради директорів Food Marketing Institute Рендалла Едекера. Р-н Едекер представляв торгово-роздрібну мережу Hy-Vee, яка налічує понад 240 супермаркетів. Hy-Vee визнаний одним з п’яти найбільш улюблених магазинів Америки, входить в десятку кращих прайвет брендів і займає 25 місце в рейтингу найбільших мереж супермаркетів.

«В даний час в США панує мода на власні торговельні марки (ВТМ), річні продажі яких складають 795 млрд. дол. За оцінками 98% рітейлерів, використання ВТМ — це ефективний спосіб виділити свої бренди серед інших. Враховуючи, що мілленіали (народжені в 2000-х)- найбільш швидкозростаюча група споживачів ВТМ, а також є найбільшими споживачами всіх приватних марок, ми розуміємо, що сьогодні прайвет бренди — це справді ключовий двигун продажів», — зазначив пан Едекер .

За його словами, Україна з її ринком високоякісної продукції і досвідом виробництва сільськогосподарських продуктів харчування світового класу за принципом «від грядки до столу», має серйозні бізнес-перспективи на ринку ВТМ та американському ринку в цілому. А найбільш цікавими товарними позиціями для американських рітейлерів стануть фреш-категорії і свіжі готові продукти.

У ході Бізнес-коктейлю багато учасники прийняли рішення приєднатися до Бізнес-місії в Вашингтон.

Всі, хто бажає приєднатися до Бізнес-місії українських виробників продуктів харчування у США з метою налагодження ділових зв’язків з провідними роздрібними мережами США в рамках FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT і Ukrainian Brands DC Summit followed by Reception and Networking (Саміт українських брендів у Посольстві України у Вашингтоні), який включає зустрічі з баєрами торгово-роздрібних мереж, дистриб’юторів та керівництвом профільних асоціацій, зокрема Food Marketing Institute, звертайтеся в Центр підтримки експорту при УСПП:

Тел.: +38 066 428 73 69, +38 044 272 02 46, e-mail: [email protected]