• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

2 березня відбувся майстер-клас з Вікторією Єсауленко ЮРИДИЧНИЙ МАРКЕТИНГ І PR: ЩО? ДЕ? ЯК? НАВІЩО?

І нам дуже складно передати вам в одному листі весь той заряд, всю ту цінність, досвід і знання, якими так щедро ділилася Вікторія протягом вечора. Не часто зустрічаються оратори, які з такою легкістю і гумором можуть донести до юристів такі фундаментальні речі, як Маркетинг і PR.

Адже у свідомості багатьох юристів і (чого вже там приховувати) підприємців зміцнилося переконання, що маркетинг – це картинка в журналі з рекламним повідомленням, а іноді – продажу. Але це – лише вершина величезного айсберга. Адже маркетинг – ціла наука, не менш важлива і глибока, ніж економіка.

Чому ж так маркетинг важливий в житті юриста?

Успіх юридичного бізнесу лише на 15% складається з професіоналізму (навички, знання, вміння), а решта 85% — це вміння комунікувати і правильний внутрішній настрій.

Цінність будь-якого бізнесу = репутація (компетенція) + нематеріальні активи + know how.

Маркетинг – це система, здатна виявляти, передбачати та задовольняти потреби клієнта з вигодою для себе. А юридичний маркетинг – це залучення та завоювання клієнтів за рахунок задоволення їх потреби з першого разу. Чому саме з першого? Другого разу може просто не бути.

Що необхідно для того, щоб вибудувати ефективну маркетингову систему процесу та дії, яка буде циклічною і нескінченною, яка зробить вас і вашу компанію БРЕНДОМ, забезпечивши місце в рейтингу найкращих юридичних компаній?

  • Будь-який серйозний бізнес починається з бренд-бука. Складові Вашого бренду: ім’я, місія, цілі, логотип, слоган, колір, цільова аудиторія.
  • Планування: майте цілі і імпровізуйте. Розробіть і запровадьте маркетинговий бюджет і план заходів на рік
  • Зробіть SWOT-аналіз. Це допоможе виявити сильні і слабкі сторони, а також загрози і можливості.
  • Сегментируйте свою ЦА: знайте характеристики, проведіть аналіз, виявити потреби і зробіть унікальна пропозиція.
  • Ціноутворення: не демпингуйте ринок і оцінюйте свої послуги реально.
  • Налагоджуйте маркетингові комунікації (виступи, посів інформації про свій продукт, сувенірна продукція, візитки).
  • Візьміть за правило: менше слів, більше кольору і концентрованої, ємною інформації. Лаконічно і коротко подавайте тільки саму важливу інформацію. Цінуйте час клієнтів і партнерів.
  • Клиентоориентирование. Спочатку Ваш особистий персонал повинен бути задоволений. Незадоволені співробітники ніколи не задовольнять клієнта. І в зв’язку з цим 82% загроз бізнесу йдуть саме зсередини.
  • Не розглядайте клієнта як недостойного себе. Завжди будьте клієнтоорієнтований: починаючи з співробітника і закінчуючи людиною, з яким ви перетинаєтеся на заходах.
  • Реагуйте на відгуки. Навіть якщо вони негативні.
  • Відповідають очікуванням цільової аудиторії.

Це далеко не всі секрети, які Вікторія встигла розкрити. Якщо Вам з якихось причин не вдалося бути присутнім на майстер-класі, переходьте за посиланням і отримаєте доступ до якісної унікального контенту, який допоможе вивести ваш юридичний бізнес на новий рівень.

Ось тезисно всього кілька інструментів, які ви вже можете впровадити:

  • Членство в професійних асоціаціях – це важливо і потрібно
  • Найкраща рекомендація – це професійні рейтинги
  • Дифференцируйтесь, виділяйтеся з загальної маси «Виділяйся або помри!» — Джек Траут)
  • Імідж і бренд – ікона юридичного бізнесу
  • Забезпечте безпеку особового аккаунта в соціальних мережах. Не розміщуйте нічого, що може зашкодити репутації. Ведіть акаунти, т. к. від «мертвих» сторінок відписуються.
  • Створюйте правильний імідж
  • Грамотно вибудовуйте систему комунікацій і відносин усередині компанії і з партнерами, підрядниками, але для цього розділіть сфери впливу адміністративного складу.

І, наостанок, ось вам така статистика на тему «Де люди шукають юристів»:

  • 81% — сайти
  • 63% — онлайн пошук і дослідження ринку послуг
  • 62% — за рекомендаціями
  • 60% — соціальні медіа

При цьому Ваші потенційні клієнти використовують мінімум 3 джерела, перерахованих вище. Подумайте, чи всі канали комунікації у вас готові залучити і тим більше утримати клієнта, перевівши його в розряд лояльних?