• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Завдання лідера полягає в тому, щоб надихати та вести за собою людей. І ця стаття призначена для тих, хто хоче стати таким у своїй юридичній практиці.

Грамотний лідер знає, що самому йому не впоратися, тому він будує довгострокові відносини зі своєю командою, не шкодуючи на це сил. Він розуміє, що мета компанії безпосередньо залежить від мотивації його підлеглих. І що навіть самі ініціативні працівники періодично вимагають додаткових стимулів.

Керівнику важливо “запалити” співробітника, надихнути і передати йому свій ентузіазм. Враховуючи, що всі люди різні, часом це зробити складно, адже що працює у відносинах з одним співробітником виявляється марним в спілкуванні з іншими.

Саме про те, як підібрати правильний метод мотивації ця стаття.

1) Похвала і компліменти.

Цей метод ефективний для співробітників з аналітичним складом розуму, якому важлива оцінка особистих результатів праці. Якщо над проектом працювала вся команда, але основну частину роботи виконав саме така людина, то обов’язково відзначте його особистий внесок у справу і не забудьте похвалити.

2) Письмові заохочення.

Для деяких працівників усного заохочення не достатньо, вони мають потребу в тому, щоб все було задокументовано. Грамота в рамці або подячний лист — найкращі мотиватори для співробітників зі схильністю до формалізму.

3) Персональна оцінка.

Цього очікують співробітники з соціальною активністю. Для них важливо знати, що керівник цінує їх роботу, тому в особистій бесіді обов’язково говоріть про це. Ефективно буде також просте рукостискання.

4) Подарунки.

Для працівників-новаторів не важливі слова і грамоти, вони оцінюють лише вчинки. Щоб продемонструвати вдячність таким співробітникам можете презентувати їм щось необхідне для роботи, чого немає у інших працівників.

5) Конфіденційність.

Лагідним тихим співробітникам не хочеться, щоб про них говорили на повний голос, це їх бентежить. Тому винагороджуйте їх тет-а-тет без свідків. Вони будуть вдячні вам за розуміння.

6) Відкрита бесіда.

Експресивні люди воліють щире відкрите спілкування. Вони мають багато ідей і обов’язково захочуть їх з вами обговорити. Ваше завдання не перешкоджати спілкуванню з вами.

7) Турбота.

Є категорія працівників, які усіма способами уникаю конфліктів, це поступливі і невимогливі працівники. Ваша увага і турбота – це найкраща мотивація для них.

8) Своєчасна нагорода.

Співробітники-трудоголіки не звикли скаржитися, вони мовчки і старанно щодня виконують свою роботу, але це не означає, що їх потрібно ігнорувати. Як правило, головна їх мета – знаходиться в загальному інформаційному полі зі своїм керівником і знати, що вони на правильному шляху. Завжди своєчасно дякуйте їм за відмінно виконану роботу.

9) Виконання зобов’язань.

Співробітники, які воліють командну роботу, хочуть бути впевнені у своєму керівнику. Їм важливо дати чітке розуміння поставленого завдання, а також заохочення, яке вони отримають в кінці. І не забудьте стримати своє слово.

10) Моральність.

Гнучкі, легко підлаштовуються під новий проект співробітники практично ідеальні. Вони швидко адаптуються до нових умов, якщо вони не йдуть врозріз з їх моральними уявленнями. Як правило, вони раді будь-якого виду винагороди.

Уважно придивіться до своєї команди, щоб розуміти, яким способом можна вибудовувати ефективні відносини і впливати на мотивацію кожного. Ефективна команда = успішна юридична практика.