• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Нижче наведені прості речі, які необхідні для запуску вашої справи. Але список цих контрольних речей буде змінюватись в залежності від ваших індивідуальних потреб, кадрових потреб та інших факторів.

  • Придумайте назву
  • У певному сенсі це одне з найважливіших рішень, яке необхідно прийняти, оскільки ваша фірма буде ідентифікована та заповнена з обраним вами ім’ям. Традиційно імена адвокатів, що беруть участь у створенні фірми, були не новими, але вірним способом у виборі назви вашої юридичної компанії. Тим не менш, деякі можуть відчути, що це угода про імена не буде успішно відрізняти їх фірму і зробити її привабливою для потенційних клієнтів. Замість цього, можна вибирати виходячи з що відноситься до їх області практики. Не забудьте також розглянути питання про вибір доменного імені для вашого сайту.

  • Місце розташування, місце розташування, місце розташування!
  • Хоча до деякої міри, важливість місця для малого бізнесу, можливо, зменшилася в контексті юридичної фірми, але це все ще є ключовим міркуванням для вашої новосозданого бюро. Деякі юристи, особливо коли вони починають працювати, можуть прийняти рішення працювати з дому-за фінансових міркувань. З іншого боку, зустріч з клієнтами та проведення практики будинку, як правило, не є життєздатним довгостроковим варіантом, тому вибір місця для офісу з самого початку може виявитися корисним. Крім того, спільне використання простору в офісі може знизити фінансові наслідки для адвоката або фірми, що тільки починає свою діяльність. Однак віртуальні адвокатські бюро стають хорошим вибором для практикуючих соло.

  • Оргтехніка
  • Вам знадобиться меблі і електроніка:

    — Телефонна система і необхідний сервіс;

    — Комп’ютери, Принтери, Сканери;

    — Телефон і факс (якщо ви вважаєте, що він вам знадобиться).

  • Співробітники
  • Звичайно, якщо ви справжній практичний тип адвоката, ви можете справлятися з щоденними завданнями самостійно і дійсно знижувати витрати. Як на мене, це звучить так, ніби ви добре витратили свій час, щоб провести половину робочого дня, оплатити рахунки і укомплектувати телефони? Як тільки практика буде запущена, такі адміністративні та офісні завдання стануть дуже трудомісткими, і ви, ймовірно, захочете допомогти з ними розібратися.

  • Проектування та налаштування будь-яких необхідних офісних систем
  • Для повсякденної роботи фірми потрібна розробка різних методологій.

    Нижче наведені деякі з ключових систем:

    — Системи стикування і календаря. Фірма повинна мати систему електронного або іншого характеру для док-офісу і календаря. Адвокат повинен знати, що він або вона не зможе повністю покладатися на пам’ять за що-небудь, пов’язане з їх роботою.

    — Бухгалтерський облік. Є безліч варіантів програмного забезпечення, доступних для цілей бухгалтерського обліку, і, звичайно, наймання бухгалтера або подружитися з одним завжди гарна ідея.

    — Відстеження часу і виставлення рахунків. Задоволення клієнтів і заробляння грошей йдуть рука об руку із створенням хорошої системи відстеження часу і білінгу. Якщо клієнтам регулярно і своєчасно виставляти рахунки за роботу, як це робиться, найчастіше можна уникнути однієї з загальних головних проблем юристів — роздратованого клієнта, що закликає до виставлення рахунків.

  • Витратні матеріали
  • Адвокатське бюро, як правило, вимагає всього звичайного офісного обладнання, включаючи папір, конверти, величезна кількість липких нотаток, ручок, олівців, степлерів, 2-х та 3-х отворів, хромовану друк дати, папки з файлами, гумові стрічки, скотч, Знімач, скріпки для паперів, кольорові липкі вкладки і багато іншого. Може бути, краще відвідати найближчий магазин канцелярських товарів і придбати ці необхідні речі за один раз ніж потім червоніє що немає елементарного.

  • Інші важливі міркування
  • Ось кілька важливих моментів, які необхідно враховувати при відкритті юридичної практики.

    — Відкрийте необхідні облікові записи для свого офісу, наприклад обліковий запис довіри, і підготуйте бюджет для фірми.

    — Отримання та підтримання професійної відповідальності та додаткового застосовного страхування має вирішальне значення.

    — Визначте, який тип маркетингу та реклами ви будете використовувати. Оскільки юридична фірма є бізнесом у всіх сенсах цього слова, маркетинг і реклама повинні бути важливими міркуваннями. Онлайн-реклама, інформаційні бюлетені, брошури, вивіски та візитки — різні варіанти для розгляду.