• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Ми поспішаємо на інтерв’ю з Владиславом Белоцким, керуючим партнером юридичної фірми Berylstone, знову і знову промовляючи назва його компанії. Звідси цілком логічним наш перший питання, яке ми йому задали.

— Владислав, чому Berylstone? Звідки така незвичайна назва?

— Коли відкриття юридичної компанії було вже на фінішній прямій, ми звернулися в кілька піар-агентств із запитом на оригінальну назву і логотип. На жаль, нічого із запропонованого нам не підійшло, і тоді ми самі вирішили накидати, як ми це бачимо. З’явилася колірна гамма і перший макет логотипу. Тоді вже на підставі цих напрацювань агентство финализировало нам і назву і логотип. На наш погляд, таке поєднання викликає впевненість у бренді при першому сприйнятті.

— Розкажи свою історію, як ти прийшов у самостійний юридичний бізнес?

— Я почав свою справу в 2012 році. Компанія, в якій я працював, переживала кризу, і я потрапив під скорочення. Почав працювати самостійно, на себе. З часом роботи додалося, штат став відповідно розширюватися. Я став шукати партнерів, які дивилися б в одному напрямку зі мною у розвитку юридичного бізнесу. Так і зібралася команда, яка є на даний момент. І вже в рік відкриття (2017 прим.) ми були номіновані в рейтингу Юридичної практики в номінації «Відкриття року».

— Чи страшно було починати власну справу?

— Ні. По суті, інших варіантів не було. Тому не було і страху. Був азарт і інтерес побудувати потужну юридичну компанію з хорошою базою клієнтів і впізнаваністю.

— Ти згадав номінацію в рейтингу. Як ви прийшли до участі в них і в усі рейтинги подаетесь на участь?

— Раніше я скептично ставився до рейтингів, але після переглянув своє ставлення до них. Рейтинги – це досить потужний інструмент піару і розвитку. Тому і було прийнято рішення брати участь для підвищення впізнаваності бренду. Плюс до всього, дуже багато клієнтів, особливо іноземні, приходять саме в результаті публікації таких рейтингів.

— Ти дуже багато вкладаєш у розвиток впізнаваності компанії. Які рекомендації міг би дати початківцям юридичним фірмам з цього приводу?

— Не боятися. В принципі, я перепробував багато чого: і дзвонив потенційним клієнтам, і сайти робив. Але більшу частину клієнтів завжди отримував через Facebook шляхом особистого бренду і через «сарафанне радіо». Як не крути, рекомендації вирішують все. Лише викликавши особисте довіру у людини, якій ти потенційно можеш надати послугу, ти можеш отримати клієнта і якісне довгострокове співробітництво з ним.

— Які основні практики ви розвиваєте в своїй фірмі?

— У нас представлені всі основні юридичні практики. Це і право інтелектуальної власності, податкове право, земельне, трудове, сімейне, корпоративне, кримінальне, захист бізнесу. Всі практики розбиті між партнерами згідно з їх спеціалізацією. Саме в спеціалізації ми бачимо зростання професіоналізму.

— Розкажи трохи про ще одному твоєму дітище. UNBA NextGen – що це?

— UNBA NextGen – це платформа Національної асоціації адвокатів України для молодих адвокатів. По своєму досвіду знаю, що у молодих адвокатів на старті кар’єри виникає головне питання: «Куди бігти?». Заходи, які проводяться громадськими організаціями, як на мене мало допомагають у цьому. Здебільшого вони нудні і проводяться виключно для отримання кваліфікаційних балів. Наше завдання – повноцінно інтегрувати молодих адвокатів в юридичну спільноту. Тому ми хочемо не просто проводити освітні або розважальні заходи, а створити спільноту, де адвокати зможуть повноцінно розвиватися, формуючи повагу до своєї професії.

— Що ти чекаєш від цієї платформи в довгостроковій перспективі?

— Наші очікування – сформувати потужну юридичну спільноту нарівні з аналогічними в інших країнах. Саме для цього ми будемо розвивати у новому юридичному поколінні їх софт-скіли: маркетинг, комунікацію, так як це дуже важливо в юридичній сфері.

— Які у тебе є матеріальні цілі, пов’язані з компанією? Про гроші, про статус, так би мовити.

— Основна мета – вивести компанію в ТОП-10 юридичних фірм. Саме це забезпечить і гроші, і статус.

— Відійдемо від юриспруденції, поговоримо особисто про тебе. Як ти проводиш своє дозвілля?

— Я дуже люблю природу в стилі «пасивна полювання та риболовля». Зібратися компанією далеко від міста, поспілкуватися. Зараз з моєю зайнятістю часу вистачає хіба що книгу почитати. Тому намагаюся хоча б у вихідні вибиратися з друзями на природу.

— Захоплюєшся ти спортом?

— За спорт у нас в компанії відповідає Денис Фетисов. У мене, на жаль, поки не залишається на це часу.

— Ти до речі постійно прикалываешься над ним у Facebook. Ти і в житті так само до всього з гумором ставишся?

— Так, адже саме гумор допомагає і в побутовому спілкуванні, і в спілкуванні з клієнтами. Юридичний контент повинен бути розбавлений гумором, інакше він буде нудний. А гумор показує твою відвертість, і люди охоче йдуть на контакт з тобою.

— Які твої духовні цінності? Чи віриш ти в Бога?

— Так, вірю, я католик. Можливо, це трохи нетипово для людей мого покоління, але для мене релігія – це зв’язок із зовнішніми силами, і вона дуже важлива. Я вірю, що такі сили впливають на людину, якщо прислухатися до них, і можуть направити, або, навпаки, утримати від будь-яких вчинків.

— Твої духовні цінності як-то проявляються в соціальному світі? Благодійність, наприклад.

— Так, час від часу буває, але без афішування. Це може бути як допомога грошима або речами, так і надання юридичної підтримки pro-bono. На наш погляд, у сучасному світі дуже важливо надавати якісні юридичні послуги тим, хто з якихось причин не може сплатити за них за тарифами топ-фірм. Саме це і формує довіру до нашої професії в суспільстві.

Дивіться повне інтерв’ю з Владиславом Белоцким у нас на каналі: