• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Колеги, ми записали інтерв’ю з керуючим партнером юридичної фірми Ader Haber. Дивитися обов’язково.

  • Історія бренду Ader Haber
  • Як безболісно змінити бренд юридичної компанії
  • Показуємо офіс компанії Ader Haber
  • Юридичний гумор
  • Що потрібно зробити, щоб стати керуючим партнером
  • Робота з клієнтами в вищої ліги юридичного бізнесу України
  • Які бізнес-рішення в Ader Haber приносять 80% прибутку

Для інтерв’ю з Юрієм Петренко, керуючим партнером компанії ADER HABER, у мене був особистий мотив: я просто не міг упустити шанс поспілкуватися з людиною, який переплив Босфор. І ось ми вже в офісі компанії, і нам проводять екскурсію, показуючи і величезну переговорку, і місце, де співробітники дивляться кіно і співають караоке.

Насилу згадую про мету приходу і починаю своє інтерв’ю.

— Юрій, перший питання досить логічний: що таке ADER HABER і куди подівся Spenser & Kauffmann?

— Насправді, нічого надприродного в цьому немає. У жовтні 2017 року одноголосним рішенням ради партнерів я був обраний керуючим партнером компанії Spenser & Kauffmann. Надалі ми прийняли рішення про зміну бренду і концептуально як переглянули підходи до роботи, так і позиціонування на ринку.

Зокрема, ми відійшли від традиційного поділу всередині юридичних фірм на «практики» і перейшли на надання бізнес-рішень, що відповідає нашому слогану «law and more». Тепер ми надаємо клієнтам і супутні, юридичні послуги, якщо вони необхідні для комплексного впровадження будь-якого бізнес-процесу і для повноцінного досягнення мети, яку перед собою ставить клієнт.

— Як команда сприйняла такі зміни? Була готова вони «працювати по-новому»?

— Дуже позитивно і на ноті підйому. По суті, адже це не перша зміна бренду: Spenser & Kauffmann теж в свій час було не першим назвою. Зміна бренду – це не тільки форма зміни підходу до ведення справ, але й прекрасний привід, щоб нагадати про себе, щоб про тебе заговорили, а також додатковий привід прокоммуницировать з клієнтами.

— Поговоримо про твою теперішньої посади. Що потрібно зробити, щоб стати керуючим партнером? Якими якостями повинен володіти людина?

— Насправді все дуже індивідуально. У моєму випадку, я думаю, спрацював фактор довіри – я є співзасновником компанії, і люди дуже добре знають мене і мій підхід до роботи з моменту її заснування. Також керуючому партнеру важливо продемонструвати, що ти можеш об’єднати команду. Юридичний бізнес – це командний бізнес, і в ньому дуже велике значення мають ті люди, з якими ти його робиш. Важливими є і можливості генерування прибутку: це як робота зі старими клієнтами, так і залучення нових. Але найголовніше, на мій погляд, це питання довіри колективу.

— Чи маєш ти які-небудь привілеї як керуючий партнер? Адже, по суті, управління компанією забирає можливість якісно розвивати себе саме як юриста, так як ти зайнятий іншими справами.

— Привілеїв як таких немає. Я вирішив концентруватися саме на розвитку компанії, клієнтів і глобальних речах. Тому дуже вдячний колегам, які взяли на себе всі функції, що не стосуються розвитку бізнесу, і дуже якісно виконують свою роботу.

— Таке питання до тебе як до керуючому партнеру: які бізнес-рішення приносять 80% прибутку?

— Хм, питання досить підступний. Всі прийняті бізнес-рішення слід розглядати у їх перспективі. Адже є рішення, які приносять дохід відразу, є ті, що забезпечують його щомісяця, а є й такі, які «вистрілять» в перспективі. І порівнювати такі рішення не можна, так як всі вони важливі для нормального забезпечення життєдіяльності компанії. Адже коли ти пропонуєш клієнту свою готовність заробити разом з ним за підсумками реалізації проекту, демонструєш свою віру в успіх, рішучість у своїх силах – тим самим ти викликаєш у клієнта щире почуття довіри.

— За стилем своєї роботи ти жорсткий управлінець чи м’який?

— Я ніколи не був жорстким. Я можу бути суворим, але при цьому ніколи не буду підвищувати голос або вживати нецензурні вирази. На мій погляд, при достатньому рівні авторитету у керівника йому достатньо просто попросити співробітника зробити що-небудь, без застосування якихось жорстких методів.

— Відійдемо від робочих питань і перейдемо до більш особистим. Як ти проявляєш себе в соціальному житті?

— В принципі, в соціальному житті я також досить активний. Я дуже емоційно ставлюся до піднятих у суспільстві проблем дітей, тому намагаюся максимально брати участь в цьому, задіюючи як фінансову допомогу, так і особисті ресурси. Сподіваюся, в майбутньому вдасться створити благодійний фонд для вирішення таких питань.

— Що для тебе значать гроші?

— Знаєш, з плином часу у мене дуже змінилося ставлення до грошей. Раніше, ще в школі, мені здавалося, що гроші – це мірило щастя. Потім, коли гроші у мене з’явилися, зрозумів, що щастя зовсім не там. Зараз гроші – це мірило свободи, яка бонусом приносить і інші емоції. Тому варто бути дуже обережним, щоб не обрати гроші основним джерелом натхнення.

— Давай поговоримо про хобі і захоплення. Мені от дуже хотілося поговорити з людиною, який переплив Босфор. Як це було і що ти в підсумку виніс для себе з цього? Став ти іншою людиною?

— Ні, я не став би говорити, що після того, як я переплив Босфор, я став іншим. Це була мета, після досягнення якої з’явилися нові навички, знання, знайомства і так далі. Адже По суті, кожна нова мета – це новий спосіб розвитку. Переплисти Босфор було умисним рішенням, так як спортом я займався завжди, але при цьому плавання завжди відсувається на задній план. Тому щоб примусити себе плавати було і прийнято таке радикальне рішення. Підготовка почалася вже після презентації нашого нового бренду, і вже на початку тренувань я зрозумів, наскільки плавання – крута дисципліна. Ти адже, по суті, навчаєшся вести себе в новій, не звичної стихії.

— Спорт допомагає тобі в бізнесі?

— Так. Саме спорт вчить працювати на межі можливостей і боротися до кінця.

— Хто для тебе «справжній чоловік»?

— Для мене це людина, яка готова нести відповідальність за ті рішення, які він приймає. Людина, яка не боїться приймати відповідальні рішення і завдяки цьому є міцною скелею для свого оточення.

— Де ж брати енергію справжньому чоловікові для всього цього?

— До речі так, енергію потрібно заповнювати, тільки віддавати не вийде. Для мене джерелами енергії стали спорт, книги і подорожі, саме в такій послідовності.

— Юрій Петренко – це людина-бренд чи ще ні?

— Знаєш, ніколи не ставив собі такого питання. На мій погляд, якщо ти якісно робиш свою роботу, позиціюєш себе у відповідності зі своїми внутрішніми принципами і всі сприймають тебе в позитивному ключі – тоді ти людина-бренд. Мені б хотілося, щоб про мене складалося таке враження, адже в юридичному бізнесі клієнти приходять до тебе як до особистості.

— Ти віриш у Бога?

— Я б не назвав себе дуже релігійними і віруючим, але я із задоволенням відзначаю Різдво, ходжу освячувати паски. Щось є в цьому процесі… Мабуть, я вірю, що є якісь вищі сили.

— Фінальний питання: хто такий Юрій Петренко?

— Я б розділив себе на ролі, які я зараз граю: бізнесмен, керуючий партнер, батько, чоловік, син, брат, друг. Намагаюся, щоб кожній ролі приділялася достатня увага, але баланс все одно грає і переходить, в залежності від необхідності

Дивіться повне відео інтерв’ю: