• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Відповім одразу, це необхідність, та ще й яка. Звичайно, треба усвідомлювати, що процес навчання персоналу коштує недешево, тому існує необхідність розглянути які вигоди отримає роботодавець від такого інвестування грошей і які існують ризики.

Відвідування тренінгів сприяє підвищенню рівня мотивації, зміцнення командного духу, отримання нових знань і навичок, що призводить до зростання економічних показників співробітника, а значить і компанії в цілому.

Для того, щоб ваші інвестиції в менеджерів з продажу мали результат необхідно чітко визначати кого і чому вчити, тобто необхідно проаналізувати весь процес роботи менеджера у відповідності зі стандартами даного процесу і виявити його слабкі місця. Таким чином ви зможете визначити яких навичок і знань не вистачає вашому менеджеру, і виявити напрям навчання.

Для того, щоб оцінити ефективність інвестицій необхідно розглядати результати з декількох сторін.

По-перше, працівникові мають бути притаманні суб’єктивні відчуття, що він отримав корисну інформацію, яку він дійсно зможе застосувати у своїй практиці. Щоб їх виявити і мати можливість резюмувати можна провести анкетування.

По-друге, для більш об’єктивних показників необхідно провести оцінку за порівняльними показниками до і після тренінгу. Важливим є порівняння показника економічної ефективності продажів за певний період до і після тренінгу. Але щоб мати можливість зробити оцінку даного параметра необхідно постійно стежити за успіхами вашого співробітника, ставити плани, вказувати яку кількість заробив співробітник і скільки від цього отримала прибутку компанія. Але порівнюючи параметри необхідно враховувати, що прибуток могла зрости у різних проектах, тобто потреба самого проекту була в одному випадку вище, а в іншому нижчою, в підсумку до вищих результатами призвели не особисті показники менеджера з продажу, а велика затребуваність продукту.

Отже, підведемо підсумок. Для того, щоб виявити економічний показник ефективності необхідно співвіднести отриманий прибуток організації після цього тренінгу з витратами на навчання. Також необхідно врахувати той факт, що деякі тренінги дають швидкий результат, а навчання в інших дають результат у перспективі.

Ефект від тренінгу триває місяць-два, тому необхідно, щоб існувала система внутрішнього розвитку і підтримки.

Інвестуйте в персонал! Розвивайте своїх менеджерів! Працюйте з ними постійно!

Успіхів Вам!