• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Будь-яка ділова бесіда переслідує певну мету, і щоб досягти її необхідно спочатку правильно вибудувати стосунки з другою стороною. Особливо важливі підсумки переговорів в юридичному бізнесі. Від того, як сприйме вас співрозмовник буде залежати багато чого, тому сміливо беріть ініціативу в свої руки і не забудьте про таких маніпуляціях, які однозначно спрацюють на вашу користь.

  • 1) Будьте щирими.

Оперуйте тільки достовірними фактами, а також не приховуйте свої думки. Якщо вас не влаштовують умови краще не крутити, а сказати про це чесно. Будьте тим, з ким можна говорити відкрито.

  • 2) Проявляйте зацікавленість.

Проявляючи ініціативу ви демонструєте свою зацікавленість, що сприяє активному перебігу справи. Не скупіться ставити питання і уточнювати деталі, співрозмовнику важливо розуміти наскільки він вірно доносить інформацію.

  • 3) Будьте раціональні і послідовні.

Спочатку визначте для себе бажані результати переговорів. Слідкуйте за тим, щоб озвучені вами умови не змінювалися безпідставно в ході бесіди. Ваш співрозмовник повинен бути впевнений в тому, що з вами можна співпрацювати не чекаючи нових умов і вимог з вашого боку.

  • 4) Тримайте контакт.

Коли людина отримує багато інформації його мозку потрібен відпочинок, тому його увага розсіюється. Пам’ятайте про це під час переговорів і привертайте увагу свого партнера до важливих моментів діалогу. Час від часу змінюйте тон, гучність або темп мовлення, робіть паузи. Також не забудьте вимовляти ім’я співрозмовника.

  • 5) Поважати точку зору співрозмовника.

Постарайтеся зрозуміти людину, з якою ви спілкуєтеся, і вникнути в суть його проблеми. Бажання вислухати, викликає відповідну подяку, що дає можливість впливати на думку співрозмовника.

  • 6) Не покладайтеся на емоції.

Трапляється так, що доводиться вести переговори з людиною, яка нам з тієї чи іншої причини неприємний і вимовлені ним мови проходять крізь призму наших відчуттів. Важливо сприймати факти без оцінок і емоцій і не втрачати конструктивну нитка бесіди.

Сподіваюся, ці не складні правила стануть в нагоді вам у вашому юридичному бізнесі.