Міфи про адаптації співробітника

0
1
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

«Адаптація співробітника» — як багато плутанини з цим терміном. Одні кажуть, що це «те», другі розуміють під цим зовсім інше… Голова обертом =)

Давайте розглянемо деякі поширені помилки щодо адаптації та спробуємо прояснити деякі плутанини.

Міф 1: Адаптація — це те ж що і орієнтація.

При наявності нових співробітників ви просите заповнити анкети, документи для чого там ще. Потім забезпечуєте їх телефоном, ноутбуком та іншою офісною технікою, але це не адаптація. Це можна назвати елементами нового досвіду в новій організації формують основу адаптації, але не заміняють її.

Орієнтація включає в себе установку ваших співробітників таким чином, що вони фізично та юридично в змозі виконувати свою роботу. Заповнили вони всі документи, що підтверджують їх право працевлаштування? Налаштоване робоче місце або будь-яке інше обладнання? Відмінно – це все частина орієнтації.

Адаптація являє собою процес більш глибокий, який включає в себе задоволення ваших співробітників у професійній, психологічній і соціальній сфері. Ви відчуваєте, що їм комфортно в організації? Чи у повній мірі вони зрозуміли яка їх роль і внесок у організацію? Чи вони знають до кого звертатися за допомогою і як спілкуватися з цими людьми? Структурована програма адаптації допоможе відповісти на всі ці питання.

Міф 2: HR є єдиною ланкою де відбувається адаптація співробітників.

Це міф, який дуже легко розвіяти. Просто подумайте про декілька основних завданнях орієнтації:

  • Отримання облікового запису електронної пошти;
  • Налаштування робочого комп’ютера;
  • Збір інформації для якоїсь там завдання від керівництва.

Кожен з цих елементів швидше за все, буде координуватися з керівником, але здійснюватися ІТ підрозділ.

Розглянемо деякі з найбільш складних завдань, пов’язаних зі стратегічний адаптаційним періодом, такі як програма наставництва або приятельская програма, організація зустрічей з керівництвом або з усім відділом де працює працівник, а також створення плану розвитку працівника. Всі ми розуміємо наскільки складним і важливим є для успішної адаптації працівника.

Для того щоб спростити вам завдання, хочу додати, що насправді існує п’ять рівнів адаптації: корпоративний, місце розташування, відомчий, команда/робота та індивідуальний.

Міф 3: Адаптаційний період повинен тривати кілька днів або тижнів.

Після вища прочитаного, я сподіваюся, ви помітили, наскільки важливо приділити належну увагу адаптації нового співробітника. Звичайно ж, ви можете завершити адаптації за кілька днів, але для досягнення всіх цілей, які переслідує програма адаптації співробітників потрібно приділити більше часу.

Припустимо, скільки часу буде потрібно для того, щоб розповісти мінімально потрібну, наприклад, про основних бізнес-напрямках, про процеси, які здійснюються, ролі процесу або процесах якими буде займатися новий співробітник, а також про мінімальну комунікації між відділами яку йому необхідно знати для роботи. При формуванні плану розвитку/адаптації співробітників установіть цілі для перших 30,60 і 90 днів.

Звичайно ж, вище викладене всього лише вершина айсберга. Є безліч моментів і нюансів які важливо знати і використовувати при розробці програми адаптації співробітників, адже це дає можливість на виході отримати максимально ефективного працівника.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here