• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Не вбивай мою мотивацію!

Присвячується всім керівникам

Задаючи питання друзям про систему мотивації на роботі, в основному, я чую сміх. А знаєте чому? Та тому, що немає мотивації, немає і все. І який результат: відсутність задоволення від роботи веде до формування «байдужого» типу співробітника, що тягне за собою неякісне виконання функціональних обов’язків з подальшою втратою грошей і кваліфікованих кадрів. Думаю, такий розклад вас не влаштовує, тому читаємо далі!

Впевнена, що ви, як керівники, прочитали багато книг з управління, але читати мало, необхідно усвідомлювати і впроваджувати. Ви повинні розуміти, що основою успіху вашої фірми є не тільки професіоналізм ваших співробітників, робота в команді, але що немало важливо, мотивація персоналу. За допомогою мотивації ви можете підвищити продуктивність праці, тому керівник повинен постійно мотивувати співробітників, щоб вони мали постійний особистісний та професійний ріст. Новий співробітник більш мотивований, працює на ентузіазмі, але на ньому довго їхати не будеш.

І так, мотивуючи співробітників, ви будете розвивати бажання працювати із задоволенням, досягнете максимальної віддачі і зведете до мінімуму плинність кадрів. Але щоб визначити який інструмент мотивації застосувати, для початку необхідно сформулювати кількісні і якісні цілі на конкретний період. Під кількісними розуміється план продажів послуг, а якісними – особистісні якості, які співробітнику необхідно удосконалити. Враховуючи вище сказане, кожен керівник повинен розуміти, що від нього залежить усвідомлення працівником його ролі в компанії, визначення та вдосконалення сильних і слабких сторін. Керівник повинен з’ясувати, перш за все, чому для його співробітника так важливо досягти поставлених цілей, щоб визначити спосіб мотивації. Впевнена, що ваші співробітники з великим задоволенням вам розкажуть, чого б їм хотілося. Але при всьому цьому важливо, щоб розробка такого плану була разом з підлеглим, тоді співробітник буде більш відповідально відноситися до виконання поставлених перед ним цілей. Дуже важливо, щоб особистісні та професійні цілі визначали один одного, оскільки відбувається формування особистого прийняття робочих обов’язків. Необхідно фіксувати поставлені цілі і способи їх досягнення, щоб мати можливість у майбутньому оцінити результат.

Керівнику на замітку: дешевше буде, якщо вкласти гроші у розвиток співробітника, ніж постійно шукати нового. Інвестуйте в персонал, не бійтеся їх особистісного і професійного росту із-за страху втрати цінних кадрів, адже це принесе вам тільки прибуток.

Основним способом мотивації є видача премій і бонусів, але тут є свої «підводні камені». Премія може добре мотивувати, якщо вона буде великий і передбачуваною. Крім того, необхідно розуміти, що якщо співробітник працює тільки заради грошей, то ви потрапили у складну ситуацію.

Ви повинні запам’ятати, щоб мотивувати людину, ви повинні знати яка нагорода має цінність для кожного співробітника.

Порада: якщо не мотивуєте, то хоча б не вбивайте той ентузіазм, з яким працюють ваші співробітники.

Успіхів вам!