• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Приставка «нео», так часто використовується в сучасній лексиці, перекладається з грецької мови як «новий». Так що ж таке новий маркетинг, або неомаркетинг, і для чого він потрібен юристам?

Напевно, ні для кого вже не є секретом той факт, що наш світ, наше життя розвивається з постійно наростаючим прискоренням. Кожен день з’являються нові товари, нові послуги і, відповідно, нові засоби реклами, їх просування та позиціонування на ринку.

Навколо кожної людини щодня обертається таку кількість інформації, що він просто не в змозі встежити за всіма нововведеннями, прийняти їх і переробити. Уявіть, що ви прийшли в ресторан, де вам за 15 хвилин потрібно спустошити 20 тарілок з першою стравою, 45 з другим, скуштувати декілька салатів, та ще й місце для 5-6 порцій десерту залишити. Чи встигнете? Сподобається вам така трапеза? А головне – чи буде від неї який-небудь толк?

Ось так і з інформацією. Занадто багато різного, нового, але не завжди корисного і потрібного.

Я юрист – я консерватор!

Так-так, це правда. Багато фахівців, колись збудували свій досить успішний бізнес, просто не розуміють, для чого їм це «нео», чим він може допомогти в просуванні юридичних послуг. Хтось сумнівається в працездатності пропонованих схем, хтось просто не знає, як все це застосувати на практиці. Але у більшості банально не вистачає часу на освоєння неомаркетинговых методів розвитку компанії та розширення списку нових клієнтів.

І дійсно, законодавство – сфера, більш мінливе, ніж навіть мода. І стежити за змінами в законах не просто хочеться, але доводиться. Адже нерідко «випадання» з інформаційного потоку лише на тиждень може призвести до катастрофічних наслідків для юриста, який має справу, наприклад, з податкової або підприємницької галузями права.

Майбутнє наступає прямо зараз

З браком сил і часу все зрозуміло. Але, на жаль, реалії такі, що якщо сьогодні ваша юридична компанія не випереджає час, або хоча б не йде з ним нога в ногу, ви вже програли. І ніщо вам не допоможе повернутися на заповітний Олімп.

Саме тому кожна поважаюча себе юридична фірма повинна, просто зобов’язана мати свій сайт в Інтернеті, продавати послуги через сторінки в соціальних мережах, вести власний корпоративний блог.

Одним словом, ваше завдання – навчитися вибудовувати правильні комунікації з потенційними клієнтами НОВИМИ способами. Ви ж не хочете заплутатися і застрягти в тенетах всесвітньої павутини, ставши ще однією жертвою жорстоких правил сучасного бізнесу?

Підводячи підсумки

Щоб домогтися успіху, потрібно починати діяти прямо тут і зараз. А використовувати для цього краще всього Інтернет.

Перестаньте продавати тільки товари і послуги. Найцінніше – це інформація, тобто ваші знання, донесені до користувачів за допомогою вашої ж фактичної експертності у конкретному питанні.

Для юристів такі можливості більш ніж доступні. Адже, колеги, ви вже експерти. Все, що вам залишається, – знизити обороти по просуванню юридичних послуг і почати навчати ваших потенційних клієнтів через Інтернет.

Оцінивши вашу експертність, потенційний клієнт з більшою охотою прийде до вас. Адже він упевнений, ви – профі в юридичній сфері. Посіявши зерно знань, ви побачите самі, як на родючому грунті виростуть продажі ваших послуг.