Просування юридичного бізнесу: графіки та діаграми можуть допомогти

0
1
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Вам коли-небудь доводилося працювати зі статистикою і даними? Ви коли-небудь намагалися пояснити складний процес або описати відносини між двома речами?Звичайно, ви можете просто залишити вашу інформацію в довгому текстовому вигляді і не прикладати ніяких зусиль. Але це насправді — не самий ефективний спосіб подати факти і цифри, якщо ви дійсно хочете, щоб люди звернули на них увагу, а представлена інформація сприяла просування юридичного бізнесу.

Ви можете надати таблиці з цифр, і ви можете говорити про статистиках, відсотках і відносинах. Тим не менш, є ймовірність, що ваша інформація не буде прийнята адресатом, якщо ви покладаєтеся тільки на це. Уявіть графік або діаграму, і все, що ви будете говорити, набуде сенсу!

Візуалізація допомагає людям зрозуміти дані швидко. Якщо ви хочете зробити порівняння, показати співвідношення, або виділити тенденцію, вони допоможуть вашій аудиторії «побачити» і зрозуміти те, про що ви говорите. Використовуйте графіки і діаграми, щоб додати візуальний інтерес до ваших презентацій.

Біда в тому, що є дуже багато різних типів графіків і діаграм, і складність завдання полягає в тому, який з них вибрати. Всі вони виглядають розумними, але який з них підходить для даних, які ви зібрали?

Ви можете використовувати гістограму, щоб показати тенденцію? Підходить лінійний графік даних про продажі? Коли ви використовуєте кругову діаграму? Для правильності та ефективності їх створення потрібно мати певний алгоритм дій:

  • Наступного разу, коли ви пробираєтеся через купи чисел або аналіз відносин між змінними, зупиніться і подумайте, як ви могли б узагальнити інформацію, яку ви збираєте. Як ви могли б синтезувати цю інформацію таким чином, щоб ваші висновки, рекомендації або припущення були очевидні і зрозумілі?
  • Спробуйте створити кілька прикладів діаграм за допомогою Excel або будь-якої іншої електронної таблиці або діаграми. Отримайте комфортний варіант виводу даних, щоб було обробити і представити необхідний вам матеріал.
  • Коли ви читаєте матеріал, заздалегідь уявляйте, як його можна візуалізувати, не бійтеся зіпсувати зайвий листок паперу своїми замальовками.
  • Подивіться готові приклади графіків і діаграм, розберіться, чому автор вирішив використовувати цей тип діаграми? Постарайтеся подати свою інформацію доступно.
  • Розміщуйте графіки в якості візуального оформлення статей на корпоративному сайті: пошукові роботи люблять статистку, порівняння і аналіз — це допоможе просунути ваш інтернет-ресурс у пошуковій видачі.
  • ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here