• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

А чи знаєте ви хоча б один вид бізнесу, де реклама малоефективна або зовсім марна? Швидше за все, ви вже встигли вирішити, що це підступне запитання. А ось і ні. Насправді розмова піде серйозний, і не про що-небудь, а про просування юридичних послуг на сучасному ринку.

Чому на початку розмови ми запитали вас про рекламу? Тому що, коли мова заходить про продаж товарів або послуг, неважливо, перше, що приходить на розум, – це саме реклама. Але те, що відмінно працює для залучення широкого кола споживачів, взагалі не годиться для впливу на бізнес-аудиторію.

Маркетинг юридичних послуг: головний секрет і 3 ради тільки для вас.

Як ми вже говорили, багато хто думають, що реклама працює скрізь. Так, але тільки якщо це не юридичний бізнес. Пряма реклама тут практично марна. Перше, на що звертає увагу потенційний партнер або клієнт, – це репутація компанії. Як сказав Роберт Бош, засновник відомої німецької компанії: «Краще втратити гроші, ніж довіру». І він був абсолютно правий.

За гроші ви можете придбати славу, але на один день, в довгостроковій перспективі працює лише повагу і довіру. Ні те, ні інше не купиш. Вам знадобиться витратити кілька років і докласти масу зусиль, щоб отримати довіру клієнтів та повагу конкурентів.

Ми обіцяли розкрити вам головний секрет успішного маркетингу юридичних послуг? Ось це він і є. Вибираючи юриста, бізнесмен завжди звернутися за порадою до колег і ніколи не повірить рекламі.

Тепер поговоримо про секрети, які допоможуть вам зробити добре ім’я.

1. Секрет перший – використовуйте тільки ефективні PR-інструменти.

Це можуть бути:

  • публікація аналітичних статтею, оглядів, прес-релізів в діловій пресі;
  • фахові коментарі до інтерв’ю шанованих людей;
  • видання власних довідників, бюлетенів;
  • участь в професійних і PR-заходів: круглі столи, семінари;
  • використання каталогів та довідників для розміщення контактних даних та корисною для цільової аудиторії інформації;
  • створення власного корпоративного сайту, публікація даних в електронних каталогах і так далі;
  • спонсорство, один з найбільш ефективних інструментів – спонсорська правова допомога періодичним виданням (довіряючи видання, читач довіряє і спонсора або партнера);
  • успішне участь в гучних процесах або супроводження великих угод.

2. Секрет другий – ніколи не змішуйте рекламу і PR.

Вкрай важливо, щоб всі матеріали про вашої компанії або про юридичному бізнесі розміщувалися на редакційних майданчиках тільки тому, що вони актуальні, достовірні і соціально значущі. Ніколи не розміщуйте свої публікації на платній основі. Заплатили гроші – отримали рекламу, але не якісний PR. Запам’ятайте цю формулу!

І ще одне. Зверніть увагу, що серйозні, відповідальні ЗМІ не публікують матеріали за гроші клієнта. При цьому кількість передплатників, ні число авторів у них не зменшується.

3. Секрет третій – сміливість міста бере.

Так-так, навіть у такій консервативній галузі, як юридичний бізнес, ризик дуже навіть вітається. Готові взяти участь у скандалі? Якщо робити це акуратно, то можна отримати дуже непогані дивіденди. Відомий випадок, коли один юрист вимагає від прокуратури порушити кримінальну справу проти проекту «Масяня», що користується колосальною популярністю. Чим справа кінчилася, ніхто і не пам’ятає, але всі ЗМІ хором рознесли цю новину.

Але що б ви не робили, пам’ятайте одне: отримати клієнта – це далеко не головне, набагато важливіше зробити так, щоб ваш клієнт залишився задоволений і порекомендував вас іншим.