• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Репутація юриста – це думка, яка створюється про вас, як фахівця, про методику вашої роботи, і про вас, як про людину, у цілому.

Від чого залежить репутація представника юридичної професії, з чого складається і чим підкріплена? Ми вирішили про це дізнатися у адвоката, який входить в ТОП-100 юристів України, і має до того ж величезний досвід роботи з «токсичними» клієнтами в кримінальній практиці та захисту прав і свобод політичних діячів – Євгена Солодка.

У адвоката є тільки одна форма капіталу — його репутація

Отже, які ж якості і навички допомагають юристові у створенні репутації?

Принциповість. Коли юрист не має принципів і йде «на все», переступаючи межі допустимого законом – він стає «рішалою». Під професіоналізмом юриста не варто вирішення проблеми будь-якою ціною. В залежності від готовності юриста бути принциповим з’являється готовність клієнта довіряти і сприймати принциповість.

Застосування законів повинно будуватися на моралі, власне, як і сам Закон. Критерієм у даному випадку виступає совість.

Принцип колективної захисту. Час адвокатів-одинаків минув. Максимальну ефективність ми бачимо при командній роботі, коли над однією справою працює кілька профільних фахівців і кожен займається вирішенням поставлених завдань.

Публічність. Досить делікатний інструмент, працювати з яким потрібно акуратно. Коли ви ведете гучні справи, пильну увагу до вас, як адвокату, зобов’язує використовувати при захисті застосовувати нестандартні підходи, яких не очікує сторона. Вивчіть досконально ситуацію, пов’язану з початком кримінального провадження, не бійтеся шукати, аналізувати і навіть створювати «фішки», які допомагають у захисті клієнта.

PR. Безумовно важливий для юридичного бізнесу. Спочатку ви працюєте над створенням своєї репутації, потім репутація буде приводити вам клієнтів. Для якісного піару важливо якісне ставлення до своєї справи.

Професіоналізм. Це якість, що забезпечує високий рівень комунікації. Якщо ви професійно ведете свою діяльність, навіть процес спілкування з правоохоронними органами проходить безболісно. Ти розумієш, що навпроти тебе такий же професіонал, виконує свої функціональні обов’язки.

Інтуїція. Слухайте клієнта, але прислухайтеся до себе.

Стриманість. Вчіться керувати своїми емоціями і правильно висловлювати їх.

Критика. Конструктивна критика і критичне відношення до подій – важливі складові, які допомагають тверезо оцінювати ситуацію і не розчаровуватися від перших вражень, які найчастіше оманливі.

Не здавайтеся. Легше від цього не стане. Будьте нещадні до себе, не забувайте відпочивати!

Дізнайтеся більше про роботу з «особливими» клієнтами на майстер-класі Євгена Солодко «Токсичний клієнт». Реєстрація за посиланням:

 
http://market.bca.education/solodko/