Що потрібно знати кожному продавцеві

0
1
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Метою будь-якої юридичної практики є залучення клієнтів та збільшення доходів компанії. Ви згодні? Думаю, так. Хто ж є відповідальним в залученні клієнтів?

Один відповість, що це відділ маркетингу, а інший буде сперечатися що це відділ продажів. І в першому і в другому випадку відповідь буде вірною, адже обидва цих відділу зайняті пошуком потенційних клієнтів, хоча і підходи у них абсолютно різні.

Якщо ці відділи будуть працювати гармонійно, то мета буде досягнута. Відділ маркетингу задіяний у залученні потенційних клієнтів, а відділу продажів встановлює міцні відносини і м’яко підводить до продажу послуг. Обидва відділи працюють над тим, щоб створити певні відносини з клієнтами, які будуть приносити прибуток всієї компанії.

Діяльність менеджера з продажу, як правило, обмежена жорстким планом дзвінків і часто йому не вистачає елементарних знань для розуміння принципів маркетингу компанії. Давайте розглянемо основні правила, які допоможуть любому «продавцю» в його непростій справі.

1) Вивчіть портрет свого клієнта.

Головне правило маркетингу: пропонувати товар/послугу виключно своєї цільової аудиторії. І якщо менеджер спочатку витрачає свій час на дзвінки людям, які не зацікавлені у ваших послугах, то ситуація з низькою конверсією і відповідним доходом цілком зрозуміла. Тому маркетологи завжди радять спочатку вивчити особливості та індивідуальність своєї цільової аудиторії.

Дані проведеного аналізу допоможуть зрозуміти специфічність діяльності клієнта і в підсумку ви отримаєте відповідь на ключове питання: «чого потребує наш клієнт і яким чином ми можемо йому допомогти».

2) Слухайте уважно.

У процесі придбання послуги кожен покупець проходить певні етапи, в ході яких він оцінює якість послуги і порівнює її з вартістю. На кожному з етапів угоди ймовірний відмову, тому і відділ продажів, відділ маркетингу докладають максимум зусиль, щоб цього не сталося.

Слухайте свого клієнта, запам’ятовуйте що його турбує, думайте яким чином ви можете задовольнити його потреби. Вислухавши його, обговоріть те, що вже почули і розкажіть йому як зміняться його справи, якщо він придбає вашу послугу.

3) «Продайте» компанію.

Кожен продавець щодня в силу активного спілкування стикається з негативом по відношенню до себе або компанії. І щодня доводиться боротися з упередженим ставленням. Для того, щоб зрозуміти свої сильні сторони запитуйте своїх клієнтів про те, чому вони обрали саме вашу компанію.

Якщо вам вдасться довести, що ви і ваша компанія успішні, успіх гарантований.

4) Будьте природні.

Припиніть тараторити завченим текстом! Скрипти — це добре і їх потрібно знати, але для клієнта найбільш комфортний звичайний ні до чого не зобов’язує діалог. Залучайте його увагу методом природного залучення в бесіду уникаючи тиску. Дозвольте клієнту самостійно прийняти рішення, просто дайте йому повноцінну інформацію та якісне обслуговування.

5) Правочин не закінчується після продажу.

Якщо людина придбала у вас послугу, значить ви завоювали його довіру. Ні в якому разі не забувайте про нього після того, як угода здійснилася, адже важливо вибудувати відносини в довгостроковій перспективі, на кону ваша репутація. Іноді дія одного продавця може перекреслити роботу цілої команди, тому важливо дати кожному клієнту розуміння того, що він поважаємо і любимо.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here