• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Корпоративний англійську мову важливий інструмент розвитку персоналу будь-якої компанії від невеликої юридичної фірми до виробничого підприємства. Неможливо на сьогоднішній день залишатися з низьким рівнем англійської мови і вести бізнес з іноземними партнерами. Це запит ринку, на який роботодавець повинен якось реагувати. Але от питання, а як?

Про це і поговоримо в нашій статті.

Отже, друзі, сумлінну роботодавець стоїть перед вибором, про мотивувати окремого співробітника «вирушити на курси вивчення англійської мови самостійно або запросити викладача на територію компанії для занять з групою працівників.

Якщо з першим варіантом все відносно просто, то другий спосіб несе фінансові втрати для роботодавця, забирає у співробітників дорогоцінний робочий час, так і вибір викладача справа не легка, особливо серед безлічі курсів і різних фрілансерів.

Отже, почну з пошаговки для роботодавця.

Вибір навчальних курсів або окремого викладача – фрілансера.

На цьому етапі, потрібно оцінити ваш бюджет на навчання корпоративного англійської мови та існуючі пропозиції на ринку, подивитися лідерів навчання і окремих фрілансерів. І звичайно ж, «сарафанне радіо» ніхто не відміняв. Часто мовні школи пропонують безкоштовні пробні заняття, то чому б ними не скористатися при виборі потрібного викладача або школи.

З мого досвіду, не важливо назва або «розкрученість» мовної школи чи курсів, важливий саме викладач, з яким надалі вам і будувати всю комунікацію. Саме викладач дає вам знання, а не бренд мовної школи.

Часто з викладачем – фрілансером працювати фінансово вигідніше і менш витратна справа. Єдине, що відлякує роботодавця, це наскільки фінансово чесний сам викладач і якість його або її послуг, яке вже не контролюється ніким, зокрема, мовною школою. Але тут все дуже індивідуально і залежить від особистих якостей такого фрілансера.

Вибір програми навчання і тривалості курсу.

Цей етап найбільш привабливий в корпоративному навчанні. Тут індивідуально під кожного окремо взятого роботодавця вибирається курс і програма навчання, встановлюється тривалість самого курсу і тестуються співробітники. Важливо, що саме ваших співробітників будуть надалі навчати тільки того, що потрібно для роботи у вашій компанії, а не всьому підряд як це часто буває на відкритих курсах.

Тут важливо визначитися з часом доби у навчанні англійської мови. Одні компанії вибирають ранкові години, інші – вечірній час, а треті займаються в обід. Тут все індивідуально, в залежності від завантаженості працівників протягом дня. Однак, з мого досвіду, виходячи з продуктивності занять, найбільш якісні заняття виходять з 9 до 11 ранку і з 17 до 19 вечора.

Продуктивність корпоративного навчання англійської мови

Через місяць після початку навчання можна говорити про перші результати в англійській мові. Повинен розширитися словниковий запас по вивчених темах, покращитися навички читання та письма, підвищитися рівень граматики в залежності від вивчених тем (за умови її вивчення в розрізі вибраного курсу), а також навички говоріння в залежності від рівня ваших співробітників. Варто відзначити, що говоріння – це не простий етап, тут важливі і методи, які застосовуються викладачем у процесі навчання і старання самих співробітників.

Бонус – згуртований колектив

Вибираючи корпоративне навчання для своїх співробітників, роботодавець на виході отримає не тільки поліпшені знання англійської мови своїх співробітників, а і згуртований колектив. Як це працює? Співробітники адже не тільки вчать англійську мову, а й спілкуються на заняттях в неформальній обстановці, пізнають один одного краще, вчаться будувати комунікацію між собою, а адже це відмінно згуртовує колектив, «крутіше» багатьох тренінгів.

Так що вибір за роботодавцем, «вчити чи не вчити»…

Автор: Людмила Колодник, викладач юридичної англійської мови,

корпоративного англійської мови, юрист, арбітражний керуючий.

Корпоративний англійська:

Корпоративный Legal English — Корпоративные программы по английскому