• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Згідно з дослідженням Oracle, майже 80 відсотків компаній вже впровадили або планують впровадити штучний інтелект (ШІ) в якості вирішення питань пов’язаних з обслуговуванням клієнтів до 2020 року. Чи зможе ця інновація замінити юристів, будемо розбиратися.

Останнім часом йдуть неоднозначні суперечки щодо того, чи дійсно ІІ достатньо розвинений, щоб взяти на себе роль представника компанії. ІЇ вже використовується в області продажів, щоб відповідати на базові запити електронної пошти або чату, організовувати взаємодію з клієнтами і відстежувати взаємозв’язок з потенційними клієнтами. Тим не менш, недавні дослідження показують, що навіть самі просунуті застосування роботів штучного інтелекту «буксують», коли стикаються зі складними клієнтськими запитами, що може засмутити користувачів і створити більше проблем, ніж рішень.

Люди можуть читати між рядків. Незважаючи на те, що ІІ був успішно реалізований по ряду задач обслуговування клієнтів і продажів, технологія, як і раніше, не може по-справжньому розвивати відносини з клієнтами так само, як це роблять представники відділу продажів.

Досвідчені представники відділу продажів повинні читати між рядків, щоб зрозуміти, чи є у лідера з продажів будь-які застереження, які вони не виявляють з готовністю при виклику. Іноді потенційний клієнт буде здаватися вкрай зацікавленим при першому дзвінку, але потім «холоне» після другого дзвінка. Це особливо важливо при роботі з потенційними клієнтами.

Звичні представники продажу виявляють коливання і застереження, навіть коли клієнт може кивати головою, а потім пропонувати потрібну інформацію, щоб повернути їх на свою сторону. Однак ІІ в його нинішньому вигляді, швидше за все, буде обманутий таким типом людської поведінки.

ІЇ також може використовуватися для навчання нових співробітників, при управлінні юридичною фірмою які не мають повного розуміння курсу кампанії, пропонуючи необхідну інформацію для вирішення питань, пов’язаних з деталізацією, і пов’язуючи переваги продукту з больовими точками клієнта. На сьогоднішній день ІІ перевершує людей в їх здатності представити точні дані, цифри та фінансові дані.

Схоже, що, принаймні, на час, замість того, щоб замінювати низку співробітників роботами, варто спробувати роботу в парі з ШІ, що дасть стрибок у розвитку компанії без ризику втратити клієнтів.