• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Навіть самий досвідчений менеджер по продажам в юридичній практиці іноді відчуває страх перед майбутнім дзвінком. Особливо, якщо дзвінок холодний і ти не знаєш, хто і в якому настрої відповість на іншому кінці. Рано чи пізно постійні емоційні переживання переростають у добре відоме в сучасному світі поняття — стрес. Не секрет, що робота менеджера з продажів – одне з найбільш стресових занять у світі.

Давайте для початку розберемося, що таке стрес.

Стрес — це системна реакція організму на хімічне, фізичне, біологічне, психологічне вплив (стресор). Та сама природна реакція організму на стрес — це втеча або боротьба. Таким чином ми намагаємося позбутися тиску, яка порушила звичний стан речей. Тому найбільшими труднощами в подоланні стресу є ситуація, коли ми з певних причин не можемо ні втекти, ні боротися.

Отже, як же подолати страх дзвінка, коли стрес геть заблокував всі м’язи, і ми не знаходимо слів, щоб сказати щось розумне?

Ситуація перша.

Наприклад, нам належить публічний виступ, на якому необхідно презентувати послугу і зробити продаж. Нам дуже страшно, руки трясуться, хочеться врятуватися втечею. Однак люди чекають, керівництво уповноважив. І це навіть не обов’язково може бути послуга, часто нам доводиться переконувати в чомусь людей. Тобто продавати ідеї. Що робити? Як подолати стрес і хвилювання? Порятунок у русі!

Зайдіть в якесь місце, де вас ніхто не бачить, і зробіть кілька фізичних вправ: поприсідайте або пострибайте. Звільніть енергію, допоможіть своєму організму. Повірте, працює залізно.

Ситуація друга.

Найскладнішими і стресовими етапами у продажу є робота з запереченнями, а особливо, з претензіями клієнтів. Перед нами, як правило, з’являються агресивні і негативно налаштовані люди. Вони можуть кричати, іноді погрожувати, використовувати ненормативну лексику. І нам превознемогая себе доводиться зберігати спокій і професійний вигляд. Адреналін викидається в кров і викликає цілий каскад реакцій, організм вимагає дій. Енергія, яку породив стрес, повинна вийти.

Коли неприємна розмова закінчиться постарайтеся виговоритися, нехай ваші колеги пробачать ваш «каприз». Прогуляйтеся або просто наведіть порядок на робочому місці.

Полийте квіти, зваріть собі і колегам каву. Наведіть порядок у своїй голові.

Таким чином ви не тільки направити енергію руйнування в позитивне русло, але і отримаєте відчуття контролю над місцем, де ви працюєте, передбачуваність ситуації і спокій.

Спочатку ставте перед собою мету не накопичувати в собі негатив, відразу направляйте його в конструктивне русло, інакше доведеться нести його додому.

Ці методи здаються занадто простими, але вони дійсно працюють, перевірено.