• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Перший і найбільш важливий — «Правило малинового варення»: чим ширше його размазываешь, тим тонше стає шар. Ніж ширше аудиторія, яку ви хочете охопити, тим слабше вплив на неї.

Замість того, щоб приділити мало уваги великої кількості потенційних клієнтів, завжди краще приділити більше уваги невеликий, але добре опрацьованої аудиторії.

Другий: маркетинг в юрбізнесі працює тоді, коли він демонструє, а не стверджує.

Маркетингові прийоми, що ілюструють чиюсь компетентність у вашій юрфірмі (виступи, семінари, статті), діють сильніше, ніж ті, які тільки стверджують її (брошури, пряма розсилка і холодні дзвінки типу «Дозвольте мені розповісти вам про мою фірму»).

Третій: «особисті» маркетингові тактичні прийоми мають перевагу перед спробами письмових комунікацій.

Головна мета маркетингових прийомів в юридичному бізнесі – як можна швидше піти від «мовлення повідомлень загального характеру на широку аудиторію» і прийти до діалогу з одним потенційним клієнтом.

Маркетинг в першу чергу це залучення клієнтів, тобто підготовка ситуації, коли вони захочуть зробити наступний крок.

Існує безліч тактичних прийомів маркетингу, які юридична фірма може використати для залучення нових клієнтів, тому для компанії важливо розставити пріоритети щодо ефективності тих або інших прийомів.

Омана, або залицяння, яким повинен бути маркетинг, вимагає планомірної, організованої послідовності заходів, поступово народжують у клієнта зацікавленість в вас і вашої юрфірмі.

Виконаний правильно комплекс маркетингових дій, спрямований на постійну аудиторію, може зробити вас привабливим і привести клієнтів до правильного висновку: бажання працювати саме з вами.