• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

«Важкі» люди кидають виклик логіці. Деякі блаженно не знають про негативний вплив, який вони справляють на оточуючих, а інші, схоже, отримують задоволення від створення хаосу і підштовхування чужих кнопок. У будь-якому випадку, вони створюють непотрібну складність, боротьбу і найгірший з усіх стресів.

Дослідження вже давно показали, що стрес може надавати тривалий негативний вплив на мозок. Вплив навіть на кілька днів стресу підриває ефективність нейронів у гіпокампі — важливої області мозку, відповідальної за міркування і пам’ять.

Тижні стресу викликають оборотне ушкодження нейронних дендритів (невеликі «руки», які клітини головного мозку використовують для спілкування один з одним), а місяці стресу можуть назавжди зруйнувати нейрони.

Стрес — це грізна загроза успіху людини — коли стрес вийде з-під контролю, мозок і продуктивність постраждають. Кожен керівник повинен пам’ятати про це при побудові своєї команди.

Більшість джерел стресу на роботі легко ідентифікувати. Якщо ваша некомерційна організація працює над завданням, що ваша організація повинна виконувати ви обов’язково відчуєте стрес і, ймовірно, знаєте, як їм управляти. Але є й несподівані джерела стресу, які змусять вас зненацька і нашкодити вам більше всього.

Недавні дослідження, проведені кафедрою біологічної та клінічної психології Університету ім. Фрідріха Шіллера в Німеччині, показали, що вплив стимулів, що викликають сильні негативні емоції — такий же вплив, який ви відчуваєте на «важких» людей, — змушувало мозок суб’єктів мати масивний Стрес відповідь. Будь то негативність, жорстокість, синдром жертви або просто безумство, «важкі» люди приводять ваш мозок у стан стресу, якого слід уникати будь-якою ціною.

Здатність керувати своїми емоціями і зберігати спокій під тиском має прямий зв’язок з вашою роботою, особливо в юридичній фірмі. TalentSmart провів дослідження з більш ніж мільйоном людей, і вони виявили, що 90% кращих виконавців вміють керувати своїми емоціями під час стресу, щоб залишатися спокійними і контролювати.

Один з їхніх найбільших подарунків — це здатність нейтралізувати «важких» людей.

Кращі виконавці мають добре налагоджені стратегії подолання труднощів, які вони використовують проти впливу «важких» людей.

Хоча я стикався з численними ефективними стратегіями, які використовують керівники люди при роботі з «важкими» людьми, нижче наведені деякі з кращих. Щоб ефективно справлятися з «важкими» людьми, вам потрібен підхід, який дозволить вам по всім напрямкам, контролювати те, що ви можете і усувати те, що ви не можете.

Важливо пам’ятати, що ви контролюєте набагато більше, ніж розумієте. Є два важливих правила, при взаємодії з «важкими» людьми, які ви повинні пам’ятати:

  • Встановіть межі. Скарги і негативні емоції, погані новини — все це часто притаманне «важким» людям, так як вони зациклені на власних проблемах і не можуть зосередитися на рішеннях. Вони хочуть, щоб їм поспівчували, для того щоб вони могли відчувати себе краще. Інші співробітники часто відчувають тиск, і відчувають себе зобов’язаними вислухати скаржників, тому що вони не хочуть, щоб їх вважали грубими, але є тонка грань між вислуховуванням співчуваючого і втягуванням в свою негативну емоційну спіраль.
  • Ви можете уникнути останнього, тільки встановивши обмеження і віддаляючи себе, коли це необхідно. Подумайте про це так: якщо б ваш колега курив на робочому місці, ви б сиділи там весь день, вдихаючи пасивне куріння? Я думаю, ви б пішли від цього колеги, і повинні зробити те ж саме зі скаржниками. Відмінний спосіб встановити обмеження — запитати скаржників, як вони мають намір вирішити проблему. Вони заспокояться, або перенаправлять розмова у продуктивному напрямі.

  • Менше емоцій. «Важкі» люди зводять вас з розуму, тому що їх поведінка настільки ірраціонально. І ви в цьому не помиляєтеся. Їх поведінка дійсно йде врозріз з розумом. Отже, чому ви дозволяєте собі емоційно реагувати на них і втягуватися в конфлікт? Чим більше ірраціональним є хтось, тим легше вам видалити себе з пасток. Киньте намагатися перемогти їх логікою. Вам не потрібно реагувати на емоційний хаос.
  • Звичайно, немає одного еліксиру проти всіх хвороб, так і немає універсальної захисту від негативних емоцій «важких» людей.