• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

У будь-якій роботі з клієнтом, будь ви дизайнер або маркетолог, або ви займаєтеся юридичною практикою, найголовніше-це зрозуміти, що потрібно вашому замовнику. Замість того, щоб розглядати себе в якості продавця, ви повинні бачити себе в якості консультанта. Перед вами стоїть завдання зрозуміти потреби вашого потенційного клієнта, по-справжньому вникати в його цілі та інтереси, а потім вибрати пакет послуг, який допоможе йому досягти бажаного.

Перше, і, мабуть, найголовніше – це те, як ви самі себе позиціонуєте. Почніть бачити себе не просто як дизайнера, а будьте в якості стратегічного партнера. Це означає, що ви можете не тільки створювати відмінні сайти, банери, фірмові стилі для своїх клієнтів, але ви також можете допомогти їм розвивати свій бізнес.

Кожні стосунки з клієнтом повинні відрізнятися по мірі необхідності. Шукайте підхід, забезпечте зворотний зв’язок. Ви повинні виконувати не тільки свої професійні обов’язки, але й бути психологом. Наступні чотири поради допоможуть вам у досягненні цього:

  • Поставте себе на місце клієнта. Це допомагає створити довірчі відносини і підвищує ваш авторитет. Якщо ваш потенційний клієнт знає, що ви розумієте і дбаєте про те, що важливо для нього, він, найімовірніше, поділиться з вами своїми планами та пріоритетами. Це буде корисно вам обом у досягненні ваших цілей.
  • Дізнатися потреби клієнта шляхом заохочення. Не обмежуйте клієнта, дайте йому можливо висловити свої ідеї та бачення. Таким чином ви зможете краще зрозуміти і показати, що ви готові до взаємовигідної співпраці, а згодом і втілити задумане в життя.
  • Бути захисником для Ваших клієнтів. Зробіть його пріоритети, своїми пріоритетами. Як тільки ви зрозумієте важливість того чи іншого питання, то зможете обговорити ваші послуги і як вони можуть вирішити конкретні завдання.
  • Підтримка вашого клієнта. Тут ви повинні переконатися, що ваш клієнт виграє від того, що ви надаєте йому свій продукт, а потім перейдіть до інших проблем, які ви можете допомогти йому вирішити.
  • Перевага такого підходу: якщо під час первісного розмови ви виявите, що ваш клієнт не потребує вашої допомоги йому не підходять послуги, що надаються ви можете відпустити його, перш ніж вкладати в це свої сили і час.