• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Як генерувати багато контенту для блогу, якщо у Вас невелика команда?

Багато керівників вважають, що блог — це не важливий елемент бізнесу. Деякі скаржаться, що нікому наповнювати інтернет-ресурс, немає часу, грошей, співробітників. Іноді навіть доводиться чути: «А що, сайт потрібно наповнювати? Ми його один раз зробили — і вистачить».

Все перераховане вище — найчастіше виправдання. Тому, пропоную разом розібратися, як же генерувати контент для ваших сайтів з мінімальною кількістю ресурсів — часу, людей і грошей. Це не про те, як скопіювати статті із сайтів конкурентів і поставити собі галочку – так робити не будемо, так як подібні дії призведуть ресурс під фільтр (простою мовою — ваш сайт можуть забанити). Потрібен оригінальний, унікальний — не менше 97% контент.

Далі — без води: тільки реальні приклади, які застосовує наша команда.

Спочатку на написання контенту буде йти багато часу, але коли у вас (так-так, керівники теж пишуть статті!) і у ваших співробітників з’явитися практика, особистий стиль і напрацювання, — справа об’єктивно піде швидше. Якщо хочете створювати якісний контент, навчитеся думати ширше, ніж просто написання тексту «для галочки». Намагайтеся відповісти на питання своєї цільової аудиторії і вирішити її проблеми.

Створення графіки, віджетів та інфографіка підвищить інтерес до створеного контенту, правда, якщо він створений дійсно якісно.

Не намагайтеся зі старту зробити все і відразу. Знайдіть приклади і, базуючись на них, робіть в тому ж ключі або навіть краще.

Є один фактор, який подарує маркетинговій програмі вашого бізнесу впевненість у світлому майбутньому: пропишіть графік публікацій і замотивируйте співробітників. Так, наприклад, у нашій компанії працівник, який виконує маркетингову навантаження у вигляді написання статей, отримує +10% до окладу, а якщо не виконує те -10%. Повірте, план з місяця в місяць виконується!

Ще одна порада по масштабуванню. В добі всього 24 години і крім ведення корпоративного сайту є ще й інші обов’язки. Не вистачає часу — на допомогу прийдуть дизайнери і копірайтери, які допоможуть створювати контент і візуальне оформлення. Це не найкращий спосіб, оскільки копірайтери можуть бути не компетентні у вашому бізнесі. Однак, він має право на життя. Особливо на початку, коли молода команда лише напрацьовує навички.

Так що почніть з малого. З’ясуйте, який зміст імпонує вашої аудиторії, знайдіть приклади і теми для кожного співробітника, навчіть навичкам роботи з написання статей, створення віджетів та інфографіка, які дозволяють робити більше і якісніше.

При такому підході результат не змусить себе довго чекати.