• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Дослідження Webretailer і Feedvisor Private Label на Amazon в 2016 році показали що:

  • 50% продавців на Amazon вже працюють за схемою Private Label (кілька років тому, за дослідженнями того ж Feedvisor, ця цифра була вдвічі менше).
  • 73% продавців, що працюють за схемою Private Label, мають оборот до $250 000 в рік. Серед тих, хто працює за іншими схемами, ця цифра становить 65%.
  • 9% продавців з власними марками вже переступили планку з оборотом до 1 млн. $ на рік, а 1% взяли позначку в 10 млн. $ в рік.

Згідно цих досліджень можна зробити висновок, — створюйте Private Label, адже це актив, завдяки якому закладають основи повноцінного бізнесу, який можна розвивати і надалі масштабувати.

Український досвід застосування Private Label

Великі роздрібні торгові мережі України, активно продають товари під власною торговою маркою (ВТМ). Наприклад, в магазинах торгової мережі FozzyGroup продукція під брендом «Премія», «Велика кишеня» продукція «Хіт продукт», Metro – товари під Приват Лейбл — «Aro». В Фокстроті «Bravis».

Зарубіжний досвід застосування Private Label

Найбільші в світі компанії мережевих роздрібних продажів, такі як: Metro Group, Carrefour, Wal-Mart, Ahold, Tesco з 1924 року до сьогодні активно просувають свою продукцію під Private Label (приватна торгова марка), яка успішно складає конкуренцію всесвітньо відомим популярним брендам і приносить рітейлерам стабільно зростаючий дохід.

Формуйте цінність своєї торгової марки

Відповідно, якщо в бізнес під торговою маркою, вкладають капітал, то варто захистити свої інвестиції зареєструвавши ТМ.

Наприклад, ті хто працюють на Amazon можуть зареєструвати свою ТМ, через програму Amazon Brand Registry. причому безкоштовно течинии декількох днів і така реєстрація діє тільки в рамках ресурсу Amazon.

Але рано чи пізно з-за зростання бізнесу, буде вже мало реєстрації ТМ на Amazon або ринку своєї країни, і захочеться вийти на майданчики інших країн, і для цього знадобиться вже реєстрації тм в тих державах, в кожному з яких своє законодавство, мову, державного мита та юристи.

Наприклад в США реєстрація ТМ проходить приблизно так:

У Бюро патентів і торгових марок США (USPTO) подаєте заявку і оплачують, державні збори за реєстрацію торгової марки в одному класі МКТП що становлять близько $275. Але якщо потрібно одночасно в двох класах, то доведеться заплатити вже $550 держмита. Це те, що сплачується безпосередньо в USPTO.

Але таку реєстрацію в США будуть вести юристи чиї послуги оцінюються від $300 до $1000 за подання заявки, а також від $2000 до $6000 в залежності від того, які додаткові матеріали можуть знадобитися в процесі реєстрації ТМ.

А якщо реєстрація ТМ необхідна не тільки в США, а й в інших країнах?

В такому випадку, непотрібно було перекладати документи заявки на різні мови, працювати з юристам в кожній з країн і платити держмита в різних валютах.

Варто скористатися реєстрацією ТМ по Мадрадской системі, що буде вигідно як з грошей та часу, мінімум в два рази, так і простіше з документообігу.

Адже потрібно буде подати через український орган «Укрпатент» всього одну заявку із зазначенням потрібних країн на одній з мов французькою або англійською, сплатити мита в одній валюті (шфейцарские франки) і працювати з юристами в Україні.

Як бачимо, що не виходячи з дому. можна зареєструвати торгову марку в різних країнах. Гріх не користуватися такою вигідною можливістю.

Автор: Сосновський Ігор Орестович

тел: 093 14913 67

https://www.facebook.com/islntel/