• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Що потрібно для створення гарного блогу? І справа тут не у виборі сервісу для його ведення або сучасної платформи. Питання стоїть в іншому, як розвивати блог, щоб надалі він приніс очікувані результати.

Про що ваш блог? Що є його унікальною пропозицією? Як він позиціонується щодо конкурентних блогів і веб-сайтів? Використовуйте відповіді на ці питання, щоб визначити ваш бренд, стиль письма, теми і особистість. Разом ці елементи складають ваш бренд, і все, що ви робите, пов’язане з вашим блогом (від змісту до просування). Все це допомагає виконати очікування, зменшити плутанину, і підвищити лояльність до вашого блогу.

Чи буде ваш контент або вміст блогу запропоновано безкоштовно або ви пропонуєте преміум-контент, доступ до якої буде можливий тільки по платній підписці? А можливо щоб стати читачем блогу достатньо пройти коротку реєстрацію. Якщо так, то як ви будете використовувати е-mail адреси Клієнтів? Яку інформацію будете їм відправляти? Всі ці питання варто продумати ще до створення блогу, так як у подальшому з цим можуть виникнути проблеми.

Стратегія ціноутворення.

Стратегія поширення.Де буде розміщений ваш блог? Всі його зміст буде доступно? Ви можете просувати свій блог через онлайн і оффлайн послуг. Ви також можете відобразити свій блог на інших блогах і сайтах або просувати його в своєму профілі Twitter, Facebook і LinkedIn.

Стратегія продажів. Як ви будете знаходити нових читачів, і вони будуть конвертуватися? А може ви напишете книжку і своїм передплатникам будете продавати її зі знижкою 10%? Чи буде продаватися рекламне місце на вашому блозі? Якщо так, то варто заздалегідь поцікавитися про вимоги рекламодавців до вашого блогу.

Маркетингова стратегія. Як ви будете просувати свій блог, щоб залучити трафік на нього? Ви можете збільшити свої канали збуту, писати гостьові пости на інших блогах, урізноманітнити свій контент і присутність в інтернеті, поділитися своїм контентом через соціальні закладки та соціальні мережі та багато іншого. Пошукова оптимізація може також вписується в стратегію маркетингового розвитку вашого блогу.

Бюджет. Чи є у вас які-небудь гроші, які можна вкласти в блозі, щоб допомогти йому рости? Наприклад, ви можете заплатити авторам, щоб створити додатковий контент для вас або ви могли б найняти компанію з пошукової оптимізації, щоб допомогти вам краще писати зміст і будувати вхідні посилання. Ви також можете найняти фахівців соціальних медіа, щоб допомогти вам у розвитку блогу з допомогою рекламних кампаній.

Важливо не зациклюватися на проблемах, повірте, навіть якщо ви не готові вкладати гроші в СЕО просування або писати по 5 статей в день, головне щоб блог приносив вам задоволення, а це — найважливіший двигун вашого дітища.