• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Ефективна ієрархія вашої цільової сторінки

Я думаю, ви стикалися з цільовими сторінками, на яких твориться хаос, нічого не зрозуміло, якийсь незрозумілий текст, перемішаний з зображеннями. Що роблять клієнти? Звичайно ж, закривають сторінку і йдуть. Необхідно провести роботу, яку практикують досвідчені маркетологи і копірайтери по розміщенню інформації на цільовій сторінці, у формі цікавої історії. Таким чином, можна спостерігати не тільки високий коефіцієнт конверсії, але і більш тепле ставлення клієнта до вашого продукту. Ваш юридичний сайт – це публічний виступ.

Важливо розуміти, що перш ніж почати говорити про себе або про продукт, що вам потрібно, переймуться в болі і тривоги вашого клієнта, обробити його заперечення, оскільки якщо це не зробити, створити конверсійний текст буде вкрай складно.

Може це і звучить як щось несусвітнє, але є просте рішення:

Інформаційна ієрархія: практика подання інформації так, щоб вона відповідала на всі питання в логічному порядку і повністю задовольняла вашого клієнта. Як тільки ви опануєте цим навиком, ваша цільова сторінка буде нагадувати розповідь, від якого неможливо відірватися. Інформаційна ієрархія настільки важлива, що я б поставив її на перше місце, при створенні будь-якого маркетингового творіння, від посту в соціальних мережах до статті на блозі.

Структура ієрархії, яку ми застосовуємо на цільовій сторінці:

  • Заявіть, про те, як пропозицію знімає певну біль читача;
  • Поясніть, які вигоди клієнта (що дасть йому дана пропозиція);
  • Покажіть вашу однозначність у позиціонуванні вашої пропозиції (чому ви краще за конкурентів, або пропонуєте найкраще рішення);
  • Обробіть найбільш часто зустрічаються заперечення, які можуть виникнути у процесі прийняття рішення;
  • Розкажіть людям, як вони можуть отримати пропозицію (заклик до дії);
  • Забезпечте соціальні докази від клієнтів, які вже скористалися послугою або товаром (відгуки).

Тільки після того, коли у вас з’явиться дана інформація варто починати проектування і дизайну сторінки. Раціонально також поєднати все вище викладене з А/B тестуванням. По-перше, важливо розуміти, що кожен абзац весь дизайн, навіть маленька стрілка повинна бути спрямована на переконання користувачів прийняти вашу пропозицію. Необхідно потрапити в саме серце клієнта, при цьому зробити це максимально швидко і ефективно.

Та на це можуть піти не одну добу і можливо допомогу підрядників, але мені здається, що висока конверсія того варто.

Високих вам продажів і задоволених клієнтів!