• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Чи знаєте ви найпопулярніший рада для людей, які намагаються завести нових друзів? Перестати розповідати і говорити тільки про себе, цікавтеся справами співрозмовника.

Давайте зізнаємося, ми любимо говорити про себе, тому дайте можливість проявити себе та іншої людини, в кінцевому рахунку, швидше за все ви викличте його розташування до себе. Чи Не так? Але от відкриття! Це ж правило можна застосувати до цільової сторінки або сайту.

Так дійсно багато власників бізнесу і маркетологи при написанні контенту роблять все, щоб розповісти про себе, причому в різних ракурсах. Хоча поставлена задача полягає в тому, щоб виділити їх онлайн бізнес з безлічі інших, вони вигукують свої переваги і регалії. Вони думають, що якщо користувачі дізнаються все про те, які вони чудові (або їх пропозицію), то від клієнтів не буде відбою.

Якою б не була складною ваша цільова сторінка, ви повинні залишатися переконливими. Забудьте про те, щоб просто говорити про себе, з однієї дуже важливої причини:

Це не про вас, це про вашої аудиторії.

Незалежно від того наскільки великий ваш бізнес, ваша аудиторія зацікавлена лише в тому, як ви можете допомогти їм. Це людська природа – ми з короною на голові, тому найбільш стурбовані тільки собою.

Простіше кажучи, для залучення аудиторії та переконати їх заповнити форму, вам потрібно написати потрапити у саме серце їхнього болю та інтересів. Не робите цього, ваші клієнти, швидше за все, будуть шукати рішення своєї проблеми в іншому місці.

Коли справа доходить до переконливості цільової сторінки все як завжди впирається в споживчі переваги. Спробуйте підійти з боку клієнта і себе: «Яку користь він отримає або яку біль закриє?» Не виходить? Тоді є просте рішення, це читати відгуки ваших клієнтів.

Станьте для клієнта іншому, це неймовірно ефективний спосіб у спробі максимізувати конверсію в інтернеті.

Просто запитуючи: «Що турбує моїх клієнтів?» Або «Як мій продукт допомогти їм?» Ви будете в правильному настрої, щоб написати набагато переконливий текст.

Тільки після того, як ви покладете власне его на полицю і почнете говорити і думати не про власні інтереси, а про інтереси свого клієнта, ви отримаєте дійсно стоять результат і +1 карму.

Але і, звичайно ж, ми хочемо застерегти вас від неприємностей. Дізнавайтеся, які є підводні камені в юридичному бізнесі.

Високою вам конверсії і задоволених клієнтів!