• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Контент — писати чи не писати?!

Щодня в мережі з’являється маса інформації: оновлюються блоги, новинні портали, тематичні майданчики і все це расшаривается потім по соціальним мережам. Думаєте у всіх випадках виходить у світ хороший контент? Було б здорово, але немає. Інтернет мережу кишить неякісним контентом в блогах, велика частина з яких занедбана їх творцями. І як би там не було, інтерес до контенту з кожним роком тільки збільшується.

*Дані Гугл Трендс показують, як інтерес до контент-маркетингу зростає з 2011 року

Контент створюється для того, щоб залучати та утримувати клієнтів.

У чому сила контенту:

  • Можливість попадання в ТОП видачу в Google і Yandex. Якісний і релевантний контент високо ранжується пошуковими мережами.
  • Збільшення потоку трафіку на сайт.
  • Отримання заявок. Контент приверне увагу до вашої фірми, надалі і до вашого продукту.
  • Продажу. Якщо вас читають, то складається довірче ставлення, яке сприяє продажам.
  • Формування лояльності. Лояльні клієнти здійснюють повторні продажі і виступають адвокатами вашого бренду компанії.
  • Якісний релевантний контент досягає поставлених цілей. Поганий же не приносить нічого, крім сміття в мережі.

Писати контент, не таке вже й проста справа. В ідеалі вам потрібно три персонажі:

Стратег. Створює контент, який буде виконувати завдання бізнесу.

Експерт. Хіба потрібно пояснювати навіщо він?!

Яскравий копірайтер. Не кожен продукт може сам себе продати, іноді потрібно гарно подати — написавши текст, що продає.

Ідеально, коли всі три персонажі знаходяться в одній людині. В іншому випадку збирайте команду.

Розшарювати контент можна різними способами, наприклад:

  • 1.Email-розсилка. Маючи контактні адреси клієнтів – розсилайте їм ваш контент.
  • 2.SMM (Social media marketing). Створюйте сторінки в соціальних мережах та діліться контентом зі своїми передплатниками.

Тематичні портали. Шукайте у своїй ніші портали, зв’язуєтеся з власниками, домовляйтеся про умови розміщення ваших матеріалів і отримуйте трафік з зацікавленими відвідувачами.

І не останнім по значимості – сайт і блог вашої компанії. Обов’язково ставте віджети, щоб користувачі могли ділитися вашим контентів.

Успіхів і натхнення у створенні контенту!