• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Бути спікером на вебінарі – означає бути в деякому роді режисером і актором. Адже будь-який виступ («в живу» або через Інтернет) – це невеликий спектакль. Тому вам доведеться запастися сценарієм.

Сценарій – це не просто план зі списком пунктів. До речі, читати з листочка під час вебінару категорично не рекомендується. Так ви ризикуєте втомити аудиторію приблизно на 15-й хвилині свого виступу і в кінці заходу залишитися в гордій самоті – без слухачів, без відгуків і, звичайно, без продажу.

Сценарій – це програма яскравого, живого виступу, де є місце не тільки ретельно відпрацьованим тез, але й імпровізації (безумовно, кілька підготовленої заздалегідь).

Ваше завдання – знайти баланс між «нестрашно, якось викручусь» і «щойно ви прослухали звіт про виконання сільгоспробіт на полях Урюпинского району». Так що спонтанність теж доведеться трішечки планувати.

Заготовивши список питань і відповідей, проведіть репетицію перед дзеркалом, запишіть свій голос на аудіоносії, поговоріть на камеру. Навіть якщо ви боїтеся публічних виступів, після такого тренування вам будуть будь-які гори по плечу.

Стратегія поведінки на вебінарі – це певні прийоми, жести, міміка, здатні зробити вплив на цільову аудиторію і привести конкретного клієнта до купівлі вашої юридичної послуги.

Основні прийоми:

  • Підготуйте тези. Напишіть ключові посили, які ви хочете донести до учасника. Але ніколи не читайте з листа! Витратьте час, щоб досконально вивчити тему.
  • Знайдіть відповіді на «каверзні», «незручні» питання. Не дайте учасникам навіть найменшого шансу засумніватися у вашому професіоналізмі.
  • Не підлаштовуйтесь під кожного учасника. По-перше, тому, що це просто неможливо. А по-друге, тому, що цінність юридичної вебінару (особливо безкоштовного) для конкретної людини безпосередньо залежить від кількості зусиль, які йому доведеться докласти. Простіше кажучи, завжди велику цінність має те, на що знадобилося витратити більше сил, часу, грошей.
  • Завжди давайте більше, ніж від вас очікують потенційні клієнти. Людина повинна відчути рівень не тільки вашої експертності, але і вашої зацікавленості в ньому, як у клієнта. Пам’ятайте, кожен в першу чергу думає про себе, і в другу і в третю чергу, до речі, теж.
  • Не чекайте миттєвих результатів. Просто почніть робити і робіть. Не забувайте, що юридичний вебінар – це завжди «живе» захід, і форс-мажори не можна виключати.

Пам’ятайте, що легко сприймаються тільки перші 30-40 хвилин вебінару. Кожні наступні півгодини увагу аудиторії згасає в геометричній прогресії.

Продовження статті:

Юридический бизнес: Подготовка к юридическому вебинару (часть 2)