• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Енергія для проведення вебінару.

Учасники вебінару, якими б мега-фахівцями вони не були, – це завжди люди. І цим людям в їх повсякденному житті катастрофічно не вистачає свіжих, сильних емоцій. І саме емоцій вони чекають від вас.

Це ви хочете продати вашим клієнтам конкретну юридичну послугу, а самі клієнти бажають отримати насамперед емоційний заряд – поштовх, який змусить їх рухатися вперед і ухвалювати рішення.

Якщо у своєму юридичному бізнесі ви хочете заробити мільйон на юридичному вебінарі вам знадобиться дати їм цей заряд, що зажадає від вас серйозних емоційних ресурсів.

Як заповнити власні емоційні втрати?

Відповідь проста – зарядитися відповідними емоціями заздалегідь!

Що може вам допомогти? Універсального рецепту, звичайно, ніхто запропонувати не в силах, але кілька основних порад підібрати можна:

  • Перед вебинаром гарненько виспіться. Інакше й самі заснете, та інших введе в дрімоту.
  • Проводите вебінар в зручній для вас обстановці. Якщо це на Мальдівах під пальмою – відмінно, якщо в затишному робочому кабінеті – теж добре. Головний орієнтир – ваш комфорт.
  • Напередодні подивіться виступи визнаних геніїв копірайтингу (наприклад, Андрія Парабелум). 100% після цього ви отримаєте такий заряд мотивації, що енергії у вас вистачить на 3 вебінару поспіль.
  • Пірніть в ополонку. Доведено, що крижана вода здатна «включити» всі таємні ресурси людського організму.
  • Займіться екстремальним видом спорту. Стрибки з парашутом, дайвінг та інші фішки здатні подарувати колосальний заряд сил і емоцій.
  • Послухайте улюблену музику. Здавалося б, у гамі всього 7 нот – а який ефект!
  • Поговоріть з вашим наставником або просто з людиною, спілкування з яким зазвичай заряджає вас позитивом.
  • Можна відшукати і менш «екзотичні» методи приведення себе до тями. Головний критерій – те, що ви робите, має вас по-справжньому заряджати!

Підготуйтеся до тролям.

Тролі на вебінарі – це люди, які прийшли виключно для інших провокацій на емоційні конфлікти – сварки, образи та інше.

Тролем на вебінарі може бути учасник, забредший «на вогник» від нічого робити. Також це можуть бути люди, для яких тролінг – основний спосіб проведення часу. Не виключено участь і «засланих козачків» від конкуруючих з вашою юридичною компанією організацій.

Як перемогти троля?

Кращий спосіб захисту… Ні, не напад, а взаємодія, робота з цільовою аудиторією. Як варіант, будь-якого порушника правил проведення вебінару можна виключити з числа учасників («відправити в бан»).

До речі, наявність цих правил на вашому вебінарі вкрай обов’язково. Але про це пізніше і вже в іншому моєму пості. Читайте ДАЛІ