• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Юридичний бізнес суворий і вибагливий у відборі фахівців.

Технічний і технологічний прогрес привніс в наше життя безліч дуже корисних і дуже ефективних інструментів. Одним з них є вебінар.

Його основне призначення полягає в наступному:

  • Навчання
  • Підтримка клієнтів
  • Інформування цільової аудиторії
  • І, звичайно, збільшення продажів

Можливості вебінарів досить широкі. Перебуваючи безпосередньо біля свого комп’ютера, кожен учасник отримує доступ не тільки до самої лекції, але і відео-презентацій, картинок, файлів, електронної документації.

Що потрібно, щоб взяти участь?

Все дуже просто! Вашим гостям досить мати власний комп’ютер або ноутбук, пару колонок або навушники, вихід в мережу Інтернет і просте програмне забезпечення (Adobe Flash Player).

Отже, з основними поняттями ми розібралися. Але як проводити цей самий вебінар? І чим він може бути корисний з точки зору просування юридичного бізнесу?

Про це поговоримо в наступних розділах.

Планування юридичної вебінару

Підготовчий етап складається з виконання кількох послідовних дій, кожне з яких саме по собі має досить велике значення.

  • Визначення мети вебінару
  • Вибір теми вебінару
  • Визначення цільової аудиторії
  • Вивчення конкурентів та партнерів
  • Створення лэндинг пейдж (цільової сторінки)
  • Підготовка листа клієнту після реєстрації (e-mail-розсилка)
  • Створення Thank you page
  • Підготовка листа-анонсу або смс-розсилки
  • Розробка аватара клієнта
  • Генерація трафіку

А тепер про все по порядку…

1. Визначення мети вебінару

Чітко поставити мету – означає зробити практично половину справи.

Яка ваша мета? Просто розповісти про свою компанію? Провести інформаційний лікнеп? А може, ваша мета вигідно продати ваші юридичні послуги та розширити клієнтську базу?

Поставте чітку, конкретну, конкретну мету і результат не змусить себе чекати.

2. Вибір теми вебінару

Роль теми – у деталізації і реалізації цілей.

Ця частина безпосередньо пов’язана з попередньою. Юридична галузь досить багатогранна, тому і тим, які можна було б розглянути на веб-семінарі, предостатньо. Але не варто прагнути осягнути неосяжне, намагаючись провести вебінар на тему «все для усіх».

Конверсія вебінару у конкретну покупку вашої юридичної послуги буде вище рівно настільки, наскільки більш «специфічної» виявиться тема заходу.

Приклад теми: «Яку систему оподаткування обрати фрилансеру?»

Порада: вибирайте конкретні теми – вузькоспеціалізовані, точні.

Запам’ятайте правило: один вебінар – одна ідея!

3. Визначення цільової аудиторії

Простіше кажучи, для кого конкретно ви проводите ваш юридичний вебінар.

Якщо ваші клієнти – юридичні особи, то підхід до організації заходу знадобиться один. Якщо до вас завітали звичайні громадяни, то підхід до роботи і реалізації цілей буде зовсім інший.

4. Вивчення конкурентів та партнерів

Одне з правил успіху в юридичному бізнесі полягає в наступному. Якщо ви хочете досягти якоїсь глобальної мети, подивіться, хто вже зміг це зробити до вас, і зробіть так само.

Іншими словами, якщо ваша мета – підвищити продажу юридичних послуг через вебінари, проаналізуйте роботу тих, хто вже зміг це зробити до вас в Україні, СНД або в світі, і використовуйте їх методи та інструменти.

Вивчіть, дізнайтеся:

  • Які існують книги, лекції та семінари лідерів
  • Як лідер у вашому сегменті продає юридичні послуги, аналогічні вашим
  • Які теми користуються найбільшою популярністю
  • Які бонуси пропонуються учасникам
  • Коли – в які дні, в який час – проводяться успішні вебінари
  • Ваше завдання – отримати максимум інформації, адаптувати її під свою ситуацію і змоделювати власний веб-продукт.

5. Створення лэндинг пейдж (цільової сторінки)

Landing page, або цільова сторінка, – це веб-сторінка, куди після кліка по рекламному оголошенню потрапляє користувач.

Створення лэндинг пейдж можна розбити на кілька етапів.

  • Дайте назву вебінару
  • Воно має бути конкретним, зрозумілим і на 100% «чіпляти» аудиторію. Не знаєте, з чого почати? Почніть з перегляду розсилок, які приходять особисто вам. Виділіть для себе ті назви та формулювання, які зачепили саме вас. Адаптуйте під свій вебінар і використовуйте!
  • Роз’ясніть тему
  • Коротко, стисло, але зрозуміло. Вам важливо в двох-трьох рядках показати, чому так важливий ваш вебінар, що конкретно він може дати потенційним клієнтам вашої юридичної компанії.
  • Зробіть буліти
  • Акцентуйте увагу майбутніх учасників на тих вигодах, які їм дасть ваш вебінар. Наприклад, допоможе заощадити на податках, дозволить ефективно захистити свої інтереси в господарському суді і так далі.
  • Позначте час проведення вебінару
  • Ідеальні дні – всі, крім п’ятниці, суботи і свят. В цей час люди хочуть одного – відпочивати і не думати ні про свої проблеми, ні про їх вирішенні. Гарний час – 19.00-21.00 годин.
  • Покажіть власну експертність, створивши блок «Про спікера»
  • Не соромтеся, розкажіть про свої заслуги, досвід роботи, регаліях. Ви молодий і амбітний директор власної компанії? Чудово! Маєте за плечима десятки виграних у суді справ? Чудово! У вас ціла серія дипломів і різних нагород? Ну, просто відмінно!
  • Ось про все це і розкажіть – «країна повинна знати своїх героїв».

Спікер може все:

  • Зробити юридичний вебінар як незабутнім, так і вельми незабутнім навіть до його закінчення.
  • Як зачарувати аудиторію, так і повністю розчарувати її.
  • Як заразити своїм ентузіазмом і вірою в краще рішення проблеми, так і викликати стійкий імунітет до власної компанії і до всього юридичного бізнесу в цілому.
  • Пробудити у потенційних клієнтів впевненість у тому, що ви точно знаєте, як вирішити їхні проблеми, – і ось мільйон від юридичної вебінару у вас в кишені.

Підготуйте відгуки клієнтів.

Дуже важливо розмістити на лэндинг пейдж 3-5 відгуків від задоволених клієнтів.

Відгуки повинні бути:

  • Правдивими, справжніми. Клієнт, навіть самий недосвідчений, відразу побачить фальш. І тоді ви можете попрощатися зі своїм мільйоном.
  • Змістовними. Не потрібно викладати відгук на 7 сторінок. Зробіть невеликі, але ємні за змістом витримки. Вам важливо показати суть: як конкретна людина або компанія добилася успіху завдяки пропонованим вами рішення.
  • Диференційованими. Якщо ви розраховуєте на різні категорії відвідувачів – великі компанії, малий бізнес, фізичні особи – важливо розмістити відгуки під кожну з цих категорій. Погодьтеся, на підприємця, який займається продажем в роздріб канцтоварів, мало вплине відгук топ-менеджера компанії «Coca-Cola». І навпаки.

Як отримати відгук?

Самий банальний, але ефективний спосіб – просто попросити. Так-так! Люди дуже люблять говорити про себе, про свої успіхи. Ще всім нам подобається допомагати іншим, підтримувати – так ми ростемо у власних очах. Тому не соромтесь, просіть – і результат буде!

Ще один варіант – обмін відгуками. Запропонуйте клієнтові поділитися своєю думкою про вашої компанії або самому вебінарі, а натомість розкажіть на своєму сайті, блозі або особисто про досвід співпраці з цим клієнтом. Перевірено, працює!

Можна заманити клієнта, запропонувавши йому в обмін на відгук бонус. Наприклад, «Залиште відгук про послуги нашої компанії і отримаєте 10% знижку на абонентське обслуговування». Клієнти, навіть найважливіші, – це люди. А люди люблять економити і отримувати подарунки. Користуйтеся цим!

Зробіть форму для збору контактів.

Плануєте задіяти телемаркетинг – зберіть номери телефонів потенційних учасників. Будете використовувати e-mail-розсилку – попросіть адресу електронної пошти.

Пам’ятаєте! Від того, наскільки яскравою і змістовною буде ваша цільова сторінка, залежить число тих, хто зацікавиться вашими юридичними послугами і в підсумку прийде на вебінар.

Продовження в наступній статті. Клікайте, переходите та дізнавайтесь.

Юридический бизнес: Планирование юридического вебинара (часть2)