• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

6. Підготовка листа клієнту після реєстрації (e-mail-розсилка)

Мова йде про те листі, який учасник юридичної вебінару отримає від вас відразу після реєстрації.

Що повинно бути у листі:

  • Подяку за реєстрацію
  • Бонуси (якщо ви їх обіцяли надати)
  • Дата і час проведення вебінару
  • Можливе зазначення посилання на виконання попереднього завдання, на сторінку з інформацією про вашу компанію, на відео про спікера

7. Створення Thank you page, або сторінки «Дякуємо за реєстрацію»

Це сторінка, куди учасник вебінару автоматично потрапляє відразу після реєстрації на лэндинг пейдж.

Thank you page допоможе краще пізнати вашу цільову аудиторію. Найпростіший спосіб – поставити питання потенційному клієнту:

  • Як вас звуть?
  • Який рід вашої діяльності?
  • Які юридичні проблеми для вас сьогодні найбільш актуальні?
  • Щоб ви хотіли запитати безпосередньо у спікера вебінару?
  • Щоб отримати відгук (фідбек) від клієнта, вам знадобиться поставити всього 3-5 питань. Так ви зможете дізнатися про учасника інформацію, необхідну для формування образу вашого потенційного клієнта. При цьому людині буде зовсім нескладно відповісти на ваші питання, і він, швидше за все, зробить це із задоволенням.

Сторінка «Дякуємо за реєстрацію» повинна містити додаткову пропозицію для учасника. Яке? Залежить від того, що саме ви будете пропонувати йому. Обіцянка додаткових безкоштовних бонусів – практично завжди безпрограшний варіант.

8. Підготовка листа-анонсу або смс-розсилки

В день проведення юридичної вебінару вам знадобиться відправити кожному учаснику по 3 листа.

Вранці. Так ви нагадаєте клієнту про захід і дозволите йому ефективно розпланувати свій робочий день.

За 1 годину до початку вебінару. Ви змушуєте основну частину учасників, застрахуєте себе від «збирався прийти, але переплутав час», «хотів взяти участь, але вилетіло з голови» і так далі.

За 5 хвилин до початку вебінару. «Контрольний постріл» – поспішіть, ми вже починаємо!

9. Розробка аватара клієнта

Аватар клієнта – це портрет, образ вашого потенційного клієнта.

Кажучи простіше, це портрет цільової аудиторії. Якщо ще простіше – КОМУ ви збираєтеся продавати, і НАВІЩО хтось збирається у вас купувати ту чи іншу юридичну послугу.

Якщо ви хочете заробити мільйон на вебінарах (а це більш ніж реально), то ви просто не можете ігнорувати аудиторію, її інтереси, цілі, особливості.

Ніхто не хоче слухати що-то, як-то і про все одразу – це аксіома. Вам потрібні учасники, ви хочете багато учасників. Значить, вам потрібно дізнатися про свого потенційного клієнта абсолютно все і запропонувати йому те, що він хоче.

Як правило, скласти аватар клієнта пробують за кількома параметрами:

  • Підлога
  • Вік
  • Рід занять
  • Хобі
  • Мрії
  • Страхи і т. д.

Знаючи, скільки клієнту років, чого він хоче, а чого побоюється, ви зможете продати йому ефективне для нього і вигідну для вас рішення. АЛЕ цього мало! Ви ж не хочете посередній продажу, а мега-результату? Тоді доведеться попрацювати!

Вам потрібно отримати не просто портрет клієнта, а об’ємний образ, що включає емоції, почуття, сподівання людини – все те, що він зазвичай намагається приховати у своїй свідомості та душі від сторонніх очей.

Важко? Звичайно, але дорога до мільйону завжди терниста, зате в кінці вас завжди чекає суперприз.

Щоб скласти якісний, повноцінний аватар, вам потрібно вжитися в образ потенційного клієнта. Ви розраховуєте на лояльність при купівлі ваших юридичних послуг з боку власника невеликого бізнесу, який має дружину, трьох дітей і квартиру в спальному районі? Відмінно!

Приміряйте на себе його роль:

  • З якими думками ви прокидаєтеся?
  • Як ви плануєте майбутній день?
  • Ви дратуєтеся, просуваючись, як черепаха, по нескінченних пробок, або терпіть тисняву в метро?
  • Що роблять ваші співробітники в офісі – байдикують, тихо ненавидять вас або працюють з душею і повною віддачею загальній справі?
  • А куди поділися документи на закупівлю торгового обладнання?
  • Що буде у вас сьогодні на обід?..

Не поспішайте, закрийте очі, дозвольте собі вжитися в образ цього підприємця. Крок за кроком просувайтеся, проживаючи його день.

Уявили? А тепер відкрийте очі – ви знову у себе в кабінеті, але тепер ви знаєте, чим живе, чим дихає ваш клієнт. Ви розумієте його проблеми? Значить, ви можете їх вирішити!

10. Генерація трафіку, або як зібрати аудиторію

Шляхів збору цільової аудиторії може бути кілька. Серед них – як платні, так і безкоштовні.

Отже, ви можете:

  • Зробити розсилку по власної клієнтської бази. Такий спосіб хороший, якщо ви проводите вебінар не в перший раз і вже маєте значний список тих, хто потенційно може стати учасником заходу і вашим клієнтом з конкретного виду послуг.
  • Зробити розсилку по базі компаній-партнерів. Знову ж таки, основна умова – наявність клієнтської бази.
  • Провести рекламну кампанію з метою залучення нових клієнтів. У цьому вам допоможуть соціальні мережі, e-mail-розсилка, контекстна реклама, тізерна реклама, реклама по лидам через підрядника.

Реклама в соціальних мережах – це цільова розсилка, пости, таргетингова реклама, розміщена на вашій сторінці у Фейсбуці, ВКонтакте, Twitter і так далі. Також таку рекламу ви можете замовити у великих спільнот.

E-mail-розсилки – реклама вашої юридичної вебінару у тематичних розсилках, але не спам.

Контекстна реклама (Яндекс Директ, Google AdWords) – реклама, зміст якої залежить від інтересів конкретних користувачів. Така реклама розміщується на сторінках, куди ваш потенційний клієнт потрапляє, вводячи запит в пошуковик.

Тізерна реклама – це реклама, що містить тизер, тобто привабливу пропозицію-загадку, де опис продукту розкривається лише частково, при цьому сам продукт ховається від користувача.

У наступній статті ми поговоримо з вами як стати справжнім спікером на вебінарі і отримати гарантований результат вашої запланованої мети його проведення.