• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Як стати лідером, за яким і в вогонь і в воду

Навіть якщо у вас самий крутий офіс і ви пропонуєте своїм співробітникам ідеальні умови роботи, це не дає гарантій того, що вони будуть розділяти ваші інтереси і цілі в бізнесі.

Як показує статистика, коли людина приходить на нове робоче місце, у нього присутні хороша внутрішня мотивація і емоційний підйом. Але після декількох місяців рівень його залученості падає з 100 відсотків на 50, а згодом і взагалі скочується до 10. Чому ж так відбувається? Хто винен: співробітник або компанія? Так як роботодавець є приймаючим ланкою і задає основний клімат в колективі, то логічно, що перший крок, все-таки, буде за ним.

Дослідження свідчать, що для більшості людей в мотивирующем списку заробітна плата займає аж ніяк не перші позиції, тому нерозумно вимагати від людини виконання завдань в обмін на гроші. Тут однозначно треба застосовувати інші методи. Якщо ви хочете людського ставлення до себе і сумлінного ставлення до роботи, то логічно припустити, що потрібно навчитися, перш за все, робити те саме. І треба навчитися робити це першим, щоб закласти міцний фундамент на початкових етапах знайомства нового працівника з компанією.

І чим вище ступінь участі керівника в житті колективу, тим вище залученість команди. Щасливі співробітники завжди готові докласти максимум зусиль для досягнення успіхів компанії, яка розуміє їх потреби, а також готові вийти за рамки своєї посадової інструкції і нормованого графіка роботи.

Отже, якщо ви, незважаючи на шалену зайнятість вирішили інвестувати свої час і сили побудова ефективної команди, то візьміть до відома наступні

1) Будьте налаштовані на людей

  • Цікавтеся життям своїх співробітників
  • Вивчайте їх мотивацію;
  • Будьте відкриті для допомоги, вислуховуйте скарги;
  • Запобігайте конфлікти;
  • Завжди тримайте свої обіцянки;
  • Уважно вислуховуйте думка

2) Будьте наочним прикладом

  • Не змушуйте робити, то чого нього не можете зробити самі;
  • Приймайте людей такими які вони є;
  • Шукайте сильні сторони команди і кожного його члена;
  • Культивуйте взаємоповага, щирість і почуття відповідальності до поставлених

3) Займайтеся навчанням своєї команди

  • Ніколи не відмовляйте співробітникам роз’яснення якого-небудь питання;
  • Проводите внутрішні семінари та тренінги;
  • Давайте людям можливість вибору в освоєнні нового напрямку;
  • Будьте в курсі професійних інтересів кожного члена

4) Допомагайте співробітникам рости

  • Ставте високі цілі;
  • Допомагайте повірити в їх досяжність;
  • Заохочуйте бажання розвиватися в інших сферах (спорт, хобі тощо);
  • Заслужено діліться

5) Створюйте командний дух

  • Проводьте спільні наради;
  • Радьтеся з командою;
  • Будьте ініціатором добрих традицій;
  • Робіть акцент на успіхах команди і кожного її члена;
  • Святкуйте спільні

Легко це чи важко — вирішуйте самі, головне, що це можливо. Адже, саме за таким принципом будуються відносини в Академії консалтингового бізнесу. І ми сподіваємося, що наші напрацювання будуть корисні так само вам і вашим юридичного бізнесу.