• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Юридичний бізнес передбачає надання послуг. І юристи зараз змагаються в їх якості. Однак, хто виділиться серед конкурентів? Не факт, що це будуть більш досвідчені фахівці або ті, хто має головний офіс в центрі міста.

Зараз вийти в лідери ринку можуть лише ті компанії у сфері послуг, які готові впроваджувати в систему своєї роботи нові технології. В результаті вони швидше адаптуються до змін на ринку, отримують більш високий рівень компетентності і, використовуючи свої навички, в результаті мають потужний перевагу в конкурентній гонці. Такі юридичні компанії швидко досягають результатів, поки інші долають труднощі і вирішують проблеми механічним шляхом, замість автоматизації процесу.

Не всі компанії готові освоювати нові технології і задовольняються попередніми напрацюваннями, не бачать чи не бажають бачити, а тим більше впроваджувати інновації для більш якісного обслуговування своїх клієнтів, що робить його надійним і доступним.

Якщо ви розглядаєте маркетингову діяльність для свого юридичного бізнесу, задайте собі 4 питання:

  • випереджає мій бізнес конкурентів технологічно?
  • не відстає наша компанія в технологіях від юридичних компаній того ж масштабу?
  • що ми робимо для того, щоб через 2 роки випередити конкурентів в області технології?
  • на скільки уважно наша компанія вивчила технічні можливості для того, щоб покращити якість обслуговування клієнтів та розвитку юридичного бізнесу?

Бажаєте розвитку? Освоюйте нові можливості і вставляйте їх у свій юридичний бізнес – це дасть вам конкурентні переваги на ринку юридичних послуг.

Вже в цю суботу відбудеться захід, який дозволить вашій компанії піднятися на сходинку вище – Бізнес-бранч з Олексієм Кравченко на тему «СRМ-стратегія в юридичному бізнесі», де ви дізнаєтеся, як автоматизувати систему взаємовідносин з клієнтами в юридичному бізнесі.

Дізнайтеся подробиці та забронюйте собі місце тут:

CRM-стратегия в юридическом бизнесе