• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Як залучати клієнтів з допомогою семінарів (частина 1)

На думку Девіда Майстера семінари є однією з найбільш ефективних маркетингових тактик залучення клієнтів для компаній, що надають професійні послуги. Але, щоб семінар відбувся, необхідно, насамперед, залучити і зацікавити свою аудиторію.

Отже, давайте розглянемо основні кроки, які необхідно зробити, щоб ваш захід звернули увагу.

1) Правильна тема

Ясна річ, що «цвяхом програми» є тема самого семінару. Виберіть тему, яка найбільше привертає увагу вашої цільової аудиторії. Якщо необхідно, вивчіть питання додатково у ЗМІ, наприклад, на тематичних форумах. Велику увагу приділіть саме формулюванні, в ній повинна вміститися вся суть проблеми, Пам’ятайте, завжди продають заголовки.

4) Односторінковий сайт

Ідеальним варіантом для просування семінару є односторінковий сайт, так званий landing page. Звичайно, можна розмістити інформацію про захід на корпоративному сайті, але є одне АЛЕ більше – потрапляючи на сайт з великою кількістю інформації увагу читача розсіюється і він просто починає бродити по сайту, так і не натиснувши на кнопку «Реєстрація», або ж просто збігає. Розміщуйте посилання на landing page в прес-релізах і анонсах семінару.

2) Заманює текст

Якщо у вас немає можливості залучити до написання тексту копірайтера, ви цілком можете зробити технічне завдання самі. Головне правило – використовуйте проблему клієнта, розберіть її по поличках і «натискайте» на хворі місця.

Саме перше, що побачить відвідувач – це заголовок і, як вже було написано вище, приділіть йому особливу увагу. Якщо назва теми короткий і повною мірою не розкриває зміст семінару, використовуйте підзаголовок, який дасть розуміння того, що на семінарі будуть озвучені вирішення проблеми. Обов’язково вкажіть для кого цей семінар, щоб залучити саме того, хто вам потрібен.

Важливо, щоб потенційний учасник розумів, що захід буде корисним, тому вкажіть 5 основних проблем по темі і 5 пропонованих способів їх рішень. Робіть акцент на тому, що отримають учасники, тим самим підвищуючи цінність заходу. Покажіть і доведіть, що цінність семінару набагато вище його вартості, особливо, якщо ваш захід платне.

Не забудьте «розрекламувати» своїх спікерів і вказати головні їх досягнення і «регалії». А також запропонуйте учасникам певний бонус, наприклад, якусь книгу, брошуру (можна в електронному вигляді) або безкоштовну консультацію. Зробіть так, щоб від вашої пропозиції було складно відмовитися.

Підготуйте прес-реліз і скорочений текст анонсу, вони згодяться вам для виконання наступного пункту. Перший абзац тексту повинен захопити увагу читача. А також не забудьте, зробити ефектну картинку, яку ви прикріпіть до посту, або ж вона підтягнеться з посилання на сайт заходу. Другий варіант найбільш прийнятний, так як при кліку на картинку відкривається сайт.

5) Трафік

Просувати сайт заходу можна за допомогою платних і безкоштовних каналів. З платних каналів для заходів добре працює таргетована реклама в соціальних мережах, а також банери на тематичних сайтах, але все, більшою мірою, залежить від того, де проводить час ваша цільова аудиторія.

Що стосується безкоштовних каналів, то поширити захід можна кількома способами:

  • а) розмістіть інформацію про захід в своїх спільнотах в соціальних мережах, зробіть репост на своїй сторінці і попросіть друзів допомогти в поширенні.
  • б) зробіть «посів» — розмістіть анонс в тематичних спільнотах соціальних мереж (чим більше, тим краще); в деяких групах публікації можуть бути платними, якщо група дійсно цікава, можна виділити на це бюджет, як правило, вартість розміщення не так вже й велика.
  • в) зробіть розсилку власної бази клієнтів і запросіть їх на цікава подія;
  • г) скористайтеся ресурсами партнерів – домовтеся зі знайомими і партнерами, щоб вони зробили розсилку по своїй базі клієнтів, а також розмістили анонс у себе на сайті та в соціальних мережах;

Якщо ви плануєте проводити семінари часто, є сенс використовувати utm-мітки для того, щоб визначити, який з каналів найбільш ефективний.

Ось, власне кажучи, і всі основні дії, які вам необхідно зробити на перших етапах, якщо ви прийняли рішення провести семінар для потенційних клієнтів.

У наступній частині Лідія Неділько розповість, що слід робити з вступниками заявками на участь у семінарі і як необхідно їх обробляти, щоб отримати повний зал.

Наступна частина:
http://bca.education/yuridicheskij-biznes-kak-privlekat-klientov-s-pomoshhyu-seminarov-chast-2/