• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Як залучати клієнтів з допомогою семінарів (частина 3)

У першій частині статті ми розглянули основні кроки, які необхідно зробити, щоб привернути увагу цільової аудиторії до свого заходу. У другій, навчилися обробляти заявки і спілкуватися з потенційними учасниками так, щоб вони доходили до аудиторії.

Отже, складено список учасників, є актуальна тема для обговорення, цікаві спікери і організований кава-брейк, що робити далі, щоб учасники семінару стали клієнтами? Давайте розглянемо основні рекомендації до організації самого семінару, які дає метр професійних послуг Девід Майстер.

1) Наведіть довідки

Отримавши список учасників, не сумніваючись у раціональності даного дії, проведіть дослідження і наведіть довідки про кожного учасника і компанії, яку він представляє. Підключіть до цієї задачі директора по маркетингу, а також молодший персонал. Нехай підготують резюме по кожній компанії.

2) Розсадіть учасників певним чином

Так як метою маркетингу є прагнення до індивідуального діалогу з клієнтом, то розсадження учасників не повинна бути випадковою. Залучіть до організації семінару партнерів або керівників практик, кожен з них повинен буде вивчити резюме по 5-ти учасникам та взяти над ними шефство під час семінару, аж до того, щоб сісти з ними поруч. До речі, Девід Майстер рекомендує залучати не більше 25 учасників, відповідно вам знадобиться до 5 кураторів.

3) Створити про себе гарне враження

Почніть зваблювати учасників з порога. Кожен партнер повинен привітати кожного зі своїх «підопічних» і обговорити з ним проблеми, про яких написано в його резюме. Цей діалог дасть потенційному клієнтові розуміння про те, що ви зацікавлені в його бізнесі і готові інвестувати у відносини, а також покаже, що ви професійні у ділових відносинах.

4) Обговорюйте проблеми в малих групах

Побудуйте свій семінар таким чином, щоб виступ спікера чергувалося з обговоренням в групах з партнерами, наприклад, 20-30 хвилин виступ, 20 хвилин обговорення. Метою такого маневру є залучення до діалогу всіх учасників. Кожен куратор може запитати членів своєї групи яким чином дана проблема стосується його. Таким чином, кожен учасник почне говорити про свої проблеми, що дасть йому можливість обговорити найбільш важливі для нього питання, а ви отримаєте важливу інформацію.

5) Наберіть учасників після семінару

Досить сказати учаснику, що ви провели певний час обговорюючи проблеми його бізнесу і готові при зустрічі відповісти на питання, які з точки зору самого учасника не були розкриті на семінарі, і клієнт обеззброєний. Як правило, потенційні клієнти вітають подібного роду увагу до їх персони, адже подібного роду зустріч обіцяє бути корисною і якісною за своїм змістом.

В цілому, заходи, побудовані за подібним сценарієм, є дуже витратними в плані людських ресурсів, але вони також є найбільш ефективними в залученні нових клієнтів. І якщо ви візьмете за основу хоча б кілька пунктів для своїх заходів, це, однозначно, принесе вам хороший результат і певну репутацію