• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn

Дайте відповідь на питання: А товар, який ви пропонуєте, дійсно, потрібен покупцеві? Ви повинні позиціонувати на ринку те, що може задовольнити потреби покупця, то, що є рішенням його проблем, а не те, що насправді подобається тільки Вам. Уявімо ситуацію, що дзвонить клієнт і запитує про послугу. Що ж робить початківець менеджер з продажу? Починає відразу розповідати про переваги цікавить клієнта послугу. Запам’ятайте, щоб був попит на запропонований нами товар або послугу для початку потрібно визначитися з тим, що ж конкретно потрібно вашому клієнту. І щоб це з’ясувати, необхідно запитати про це клієнта. Якщо ви хочете стати успішним «продажником», то ви не повинні починати продавати товар відразу, перелічуючи якомога більше його переваг. Необхідно завчасно визначитися, які саме характеристики товару потрібні клієнтові, щоб показати які вигоди він отримає, купуючи саме ваш товар.

Раніше в статтях говорилося, що за технологією продажів це другий етап, а саме анамнез, де ми визначаємо платоспроможність, біль і мотивацію клієнта. Але розберемо більш детально важливість постановки питань.

І так, ставлячи питання клієнту ви:

  • ведете розмову, зберігаючи контроль над розвитком діалогу. Запам’ятайте, продажу робляться завжди «зверху»: незалежно від того, яке положення займає ваш клієнт, ви повинні бути «зверху» і вести розмову в потрібному для вас напрямку;
  • визначаєте потреби клієнта. Вам необхідно для початку з’ясувати інтереси клієнта, а також, що найважливіше виявити його біль, щоб мати можливість оперувати нею. Таким чином, ви визначаєте ті переваги, які клієнт хоче купити;
  • спонукаєте емоції клієнта і розкриваєте цінність свого продукту. Як показує досвід, спонукання позитивних емоцій збільшує кількість продажів. Ви повинні сформувати у клієнта відчуття, що якість життя покращиться, якщо він придбає продукт або скористається вашою послугою.
  • можете визначити деякі з можливих заперечень. Таким чином, ви отримуєте шанс відразу ж обробити наявні заперечення, а також запобігти виникненню подальших заперечень;
  • допомагаєте клієнту логічно підтвердити необхідність придбання даного товару або послуги;
  • показуєте рівень вашого професіоналізму.

Пам’ятайте, що задаючи питання, ви вже продаєте! Дуже важливо навчитися правильно ставити питання. Не потрібно концентруватися тільки на поясненні, так ви робите помилку, тим самим знижуючи якість і кількість продажів.

А ще, ви можете дізнатися , як не злити рекламний бюджет .

Успіхів вам!